تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 9567

دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle برای اندروید

دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle برای اندروید

دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle برای اندروید در داستان ها و خرافات چنین گفته شده است که جمعه ی سیزدهم روز بد یومنی می باشد. طبق حرف و حدیث ها، این روز اتفاقات ترسناک همراه با بد شانسی می اف..

دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle برای اندروید

در داستان ها و خرافات چنین گفته شده است که جمعه ی سیزدهم روز بد یومنی می باشد. طبق حرف و حدیث ها، این روز اتفاقات ترسناک همراه با بد شانسی می افتد که وحشت را در جان همه می اندازد. روز بدشانسی یک بار در سال اتفاق می افتد اما بعضی ها میگویند که معمولا سه بار در سال رخ می دهد. بالاخره چه کسی راست میگوید؟! آیا خرافات واقعی هستند؟ بازی جدید و جذاب Friday the 13th: Killer Puzzle قصد دارد شما را بیشتر با این روز نحس آشنا کند. پس خود را برای یک ماجراجوی ترسناک با چاشنی وحشت آماده کنید.

+ روز نحس با اتفاقات وحشتناک!

وجود بیش 100 معمای جذاب برای مخاطبان تا آنان هوش و زکاوت خود را بکار بگیریند و با افزایش توانایی ذهن، تمرکز و البته کمی مهارت در ماجراجویی، پازل های دشوار در سطوح بالاتر را به راحتی پشت سر بگذارند. در گم پلی بازی شما نقش قاتلی بی رحم و بدون توقف به نام جیسون وورهیس را ایفا میکنید. او می بایست ماجراجویی خود را همراه با شما از اردوگاه های دریاچه ی کیریستال تا ارتفاعات جزیره ی مان هاتان پیش ببرد و همچنین در ادامه ی ماجراجویی که در واقع مراحل بعدی می باشند سفری طول و دراز در زندان های فوق پیشرفته ی سوپر مکس و استراحتگاه های برفی را تجربه کند. کنترل جیسون را به دست بگیرید و هدف های خود را یکی پس از دیگری در محیط های مختلف، به قتل برسانید تا کلید معماهای سطوح بالاتر در دست شما قرار بگیرد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 100 معمای جذاب و ترسناک
  2. محیط های مختلف برای ماجراجویی
  3. وجود انواع سلاح برای کشتن شخصیت های بازی
  4. بروزرسانی های منظم و اضافه شدن گزینه های جدید
  5. گیم پلی پازلی و ماجراجویانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری خارق العاده

بازی Friday the 13th: Killer Puzzle هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Friday the 13th: Killer Puzzle Friday the 13th: Killer Puzzle Friday the 13th: Killer Puzzle Friday the 13th: Killer Puzzle Friday the 13th: Killer Puzzle

نوشته دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.