تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 5:03
کد خبر : 8592

دانلود بازی Fortnite برای PS5

دانلود بازی Fortnite برای PS5

دانلود بازی Fortnite برای پلی استیشن 5 بازی‌های ویدئویی در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا بتوانند طیف وسیعی از نظرات و علایق بازیکنان را پوشش دهند. بازی‌ها با مبلغ مشخصی عرضه می‌شوند تا طراحان و کمپا..

دانلود بازی Fortnite برای پلی استیشن 5

بازی‌های ویدئویی در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا بتوانند طیف وسیعی از نظرات و علایق بازیکنان را پوشش دهند. بازی‌ها با مبلغ مشخصی عرضه می‌شوند تا طراحان و کمپانی تهیه‌کننده، هزینه‌های انجام شده برای ساخت آن را بازگردانند، اما در این میان ایرانی‌ها و خیلی دیگر از بازیکنان کشورهای دیگر، نسخه کرک شده یا رایگان را دریافت می‌کنند و کمتر کسی برای خرید بازی هزینه می‌کند. در این میان، بازی‌های با کیفیتی نیز وجود دارد که از طرف خود سازنده به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان منتشر می‌شود. یکی از این محصولات رایگان که تاکنون طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است، Fortnite است. این عنوان فوق‌العاده جذاب که به‌صورت بتل رویال عرضه شده، می‌تواند برای آن دسته از بازیکنانی سرگرم‌کننده باشد که طرفدار سبک اکشن و به دنبال رقابت با دیگر بازیکنان سراسر جهان هستند. گیم پلی به‌صورت آنلاین ساخته شده و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان آن را به شکل آفلاین تجربه کرد. تیمی از استودیو اپیک گیمز وظیفه طراحی و توسعه بازی را بر عهده داشته و در نهایت همین استودیو آن را به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان به سبک بقاء و اکشن معرفی کرده است.

گیم پلی یا نبردهای بازی Fortnite در نقشه‌ای با ویژگی‌های خاص روایت می‌شود. نبردها را می‌توان در حالت‌های مختلفی مانند تک‌نفره، دونفره و گروهی تجربه کرد. پس از آنکه حالت مدنظر خود را انتخاب کردید، باید منتظر باشید تا به‌واسطه سیستمی به نام Battle Bus از آسمان با ابزاری مانند هاورکرافت یا چتر نجات از وارد جزیره‌ای بی‌بازگشت شوید. پس از قدم گذاشتن بر روی زمین، اولین چالشی که باید با آن دست‌وپنجه نرم کنید، یافتن سلاح، مهمات و تجهیزات مبارزه است. در کنار شما 99 بازیکن دیگر نیز وجود دارند که هرکدام به‌صورت تصادفی در بخشی از منطقه بازی فرود خواهند آمد. جزیره شامل چندین محل برجسته و منطقه می‌شود با نام‌های مختلفی آن‌ها را خواهید شناخت و اغلب شهرهای متروکه هستند که به‌صورت تصادفی در ساختمان و محل‌های دیگر سلاح، سپر و سایر موارد مرتبط را می‌توان یافت.

هدف شما در این جزیره مرگ، زنده ماندن به‌عنوان آخرین بازیکن یا تیم، به‌واسطه حذف دیگر بازیکنان یا دوری از آن‌هاست. قابل‌توجه بازیکنانی که قصد مخفی شدن تا آخر بازی را دارند؛ منطقه امن بازی از نظر اندازه کاهش می‌یابد و به بازیکنان خارج از منطقه آسیب می‌رساند. این موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان برای آنکه آسیب کمتری را متحمل شوند، خود را با دیگر رقبا رودررو کرده و با منطقه امن جلو بروند. باکس‌های تأمینی در طول بازی در محل‌های غیرقابل تشخصی فرود می‌آیند و به‌صورت تصادفی سلاح‌ها و آیتم‌هایی را در بردارند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به شخصی‌سازی دارید، بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را با موارد مختلف و اسکین های متنوعی که توسط توسعه‌دهندگان برای بازی ارائه می شود، سفارشی‌سازی کنند. در حال حاضر شاهد اسکین و برخی کاراکترهای سری مارول هستیم. در کنار اسکین، همچنین قدرت‌هایی چون استارک، دکتر دووم، قدرت استورم و همچنین ثور را به بازی اضافه کرده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های بتل رویال هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون PUBG و Apex Legends را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fortnite برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite

نوشته دانلود بازی Fortnite برای PS5 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.