تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 4:45
کد خبر : 15996

دانلود بازی Best Fiends برای اندروید

دانلود بازی Best Fiends برای اندروید

دانلود بازی Best Fiends برای اندروید اگر به دنبال عنوانی هیجان انگیز و متفاوت با طرح گیم پلی پازلی هستید، بی شک بازی جدید و سرگرم کننده Best Fiends می تواند برای هر کسی در هر سن و حالی مناسب باشد. داس..

دانلود بازی Best Fiends برای اندروید

اگر به دنبال عنوانی هیجان انگیز و متفاوت با طرح گیم پلی پازلی هستید، بی شک بازی جدید و سرگرم کننده Best Fiends می تواند برای هر کسی در هر سن و حالی مناسب باشد. داستان بازی شما را به میان موجوداتی به نام Minutia خواهد برد که در صلح و آراماش با یکدیگر درحال زندگی هستند. اما این آرامش و زندگی قشنگ با برخورد شهاب سنگی بزرگ به کوه Boom پایان یافت. شهاب سنگ که به همراه خود نیرویی عجیب را به ارمغان آورد بود باعث شد تا Slugs هایی که در آنجا زندگی می کردند به لشکری ​​از آفات حریص و سبزه خوار تبدیل شوند.در حال حاضر Slugs ها دنیا را به دست گرفته اند و هر آنچه در مسیر خود ببینند از بین خواهند برد، اما تیم یا کسی باید جلوی آنها ایستادگی کند، شما می توانید ؟

+ حل هزاران پازل سرگرم کننده و مراحلی گاه به گاه!

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، معماهای زیادی برای بازیکنان طراحی شده تا سازندگان، ذهن و هوش بازیکنان را محک بزنند. در داستان بازی، شما طرفدار Minutia هستید که باید به این گروه ناز و خواهان صلح کمک کنید تا نگذارند دشمنان شروری به نام Slugs سرزمینشان را تسخیر کنند، گرچه از الان نیز این سرزمین به دست آن ها افتاده اما هنوز هم جای امید هست و باید همگی دست به دست همدیگر بدهند و دشمن را از خاکشان بیرون کنند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. حل هزاران پازل سرگرم کننده
  2. شخصیت های خود را جمع آوری کنید
  3. تیمی قدرتمند را ایجاد نمایید
  4. رویدادهای روزانه را تکمیل کنید
  5. جهانی منحصر به فرد را کاوش کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Best Fiends هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Best Fiends Best Fiends Best Fiends Best Fiends Best Fiends

نوشته دانلود بازی Best Fiends برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.