تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 9:43
کد خبر : 27273

دانلود بازی City Island 5 برای اندروید

دانلود بازی City Island 5 برای اندروید

دانلود بازی City Island 5 برای اندروید شهر سازی یکی از تفریح های منحصر به فردی است که می تواند افراد را برای ساعت ها و یا حتی روزها سرگرم کند. شاید با عنوان های شبیه سازی که برای این کار ساخته شده، بت..

دانلود بازی City Island 5 برای اندروید

شهر سازی یکی از تفریح های منحصر به فردی است که می تواند افراد را برای ساعت ها و یا حتی روزها سرگرم کند. شاید با عنوان های شبیه سازی که برای این کار ساخته شده، بتوان حس شهرداری را که اداره یک شهر بزرگ را به دست گرفته را تجربه کرد. بازی های متنوعی وجود دارد که می توانید شهری منحصر به فرد را با آن ایجاد و پس از تکمیل به مدیریت مکان های مختلف مشغول شوید اما عنوان منحصر به فرد City Island 5 با داشتن ویژگی های جذاب و شگفت انگیز می تواند در خاطرتان بماند.

+ شهردار شهری بزرگ و بروز شوید!

همان طور که گفته شد در بازی جدید و سرگرم کننده City Island 5 می توانید شهری منحصر به فرد را برای خود ایجاد کنید، جایی که به کاربران اجازه خواهد داد تا خانه های مختلف، ایستگاه های اظطراری، فرودگاه ها و بسیاری مکان دیگر را در هر کجای زمین خالی ایجاد کنند. همیشه باید به فکر مردمان خود باشید و اینکه چگونه آنها در آسایش هستند. بهتر است ایستگاه های اظطراری را در مکان های مختلف شهر قرار دهید تا در صورت بروز مشکل به شکلی سریع به وظیفه خود عمل کنند و به صحنه حادثه برسند. اگر نیاز دارید تا پول های از دست رفته را به شکلی برگردانید و یا شهر نیاز به خرج دارد، باید فکری اساسی صورت دهید، شاید با جذب گردشگر و یا با ایجاد فروشگاه های مختلف در سطح شهر و کسب مالیات بتوانید پول های از دست رفته را جبران کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ساختمان های مختلف برای استفاده
  2. با کسب مالیات پول از دست رفته را زنده کنید
  3. بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین
  4. ساخت شهری منحصر به فرد و مدیریت آن
  5. چالش های جذاب و رویارویی با خطرات
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی City Island 5 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

City Island 5 City Island 5 City Island 5 City Island 5 City Island 5

نوشته دانلود بازی City Island 5 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.