تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 5:30
کد خبر : 22182

دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile برای اندروید

دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile برای اندروید

دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile برای اندروید در این مطلب قصد داریم تا بازی جدید و سرگرم کننده ای را خدمت شما همراهان همیشگی پارسی گیم معرفی کنیم، عنوانی که می تواند خاطرات برخی را زنده و برای نسل ج..

دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile برای اندروید

در این مطلب قصد داریم تا بازی جدید و سرگرم کننده ای را خدمت شما همراهان همیشگی پارسی گیم معرفی کنیم، عنوانی که می تواند خاطرات برخی را زنده و برای نسل جدید هیجان بالایی را به ارمغان آورد. در حال حاضر استودیوهای بازی سازی در تلاش اند تا عناوین خاطره انگیز را برای طرفداران و همچنین علاقه مندان جدید بازسازی و با طرحی تازه آن ها را در مارکت های بزرگ منتشر سازند. Crash Bandicoot Mobile یکی از بازی های خاطره انگیز و جذابی ست که توسط کمپانی King برای اسمارت فون های اندرویدی دوباره تولید شده است.

+ زنده کردن خاطرات و تجربه داستانی تازه !

پس از انتشار بازی Crash Bandicoot برای کنسول و PC اکنون نوبت به گوشی های همراه رسیده تا کاربران آنها نیز از دیدن نام کراش خوش حال و هیجان زده شوند.ماجرایی تازه ای در حال شکل گرفتن است و کاراکترهای منحصر به فردی به آن اضافه شده اند، وقت آن شده تا با کمک به کراش و کوکو جلوی دکتر Neo Cortex’s را که قصد نابودی سرزمین سبز را دارد بگیرید، او توانسته بخشی از حیوانات را با خود همراه کند تا در نهایت آنها به عنوان نیروی دکتر جلوی شما بایستند و اجازه ندهند به مقر اصلی خرابکاری برسید.

+ هدایت روباهی زیرک در جنگلی با مسیرهای مخفی!

مانند همیشه در نقش روباه زیرک داستان قرار بگیرید و در مسیرهای مختلف سیب ها را جمع آوری کنید، از روی موانع پرش و یا برخی از آنها را خورد کنید و در نهایت آخر مسیر نیروی دکتر که قصد دارد جلوی شما ایستادگی کند را با هوشیاری از بین ببرید تا با به دست آوردن الماس و پاداش های دیگر بتوانید شخصیت های بیشتر و موارد جدیدی را آزاد کنید. دشمنان شما در هر مرحله قوی و قوی تر خواهند شد و همچنین هر لول چالش ها از قبل سختر خواهند بود و برای عبور از آنها باید دقت بیشتری را به کار بگیرید. با پیدا کردن مسیرهای پنهانی می توانید سرعت بیشتری برای عبور از مرحله و پیدا کردن دکتر به کار ببرید. جنگل اسرار آمیز در انتظار شما خواهد بود زمان را از دست ندهید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ماجراجویی در جنگل سبز
  2. مراحل مختلف همراه با چالش های جذاب
  3. شخصیت های مختلف برای بازی
  4. جمع آوری الماس و پاداش های مختلف
  5. کشف مسیرهای پنهان
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری جذال

بازی Crash Bandicoot Mobile هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Crash Bandicoot Mobile Crash Bandicoot Mobile Crash Bandicoot Mobile Crash Bandicoot Mobile

نوشته دانلود بازی Crash Bandicoot Mobile برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.