تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 6:02
کد خبر : 34268

دانلود بازی CSR Racing 2 برای اندروید

دانلود بازی CSR Racing 2 برای اندروید

دانلود بازی CSR Racing 2 برای اندروید بازی‌های سبک مسابقه‌ای و یا اتومبیل رانی دارای طرفداران بسیاری هستند. اما این طرفداران هر گونه بازی‌ای را برای سرگرم شدن قبول نخواهند داشت. CSR Racing 2 از آن دست..

دانلود بازی CSR Racing 2 برای اندروید

بازی‌های سبک مسابقه‌ای و یا اتومبیل رانی دارای طرفداران بسیاری هستند. اما این طرفداران هر گونه بازی‌ای را برای سرگرم شدن قبول نخواهند داشت. CSR Racing 2 از آن دسته بازی‌هایی است که می‌تواند با تصاویر جذاب خود دل هر گیمیری را برده و او را برای نصب بازی متقاعد کند. اما باید دید این بازی از نظر محتوایی و یا گیم پلی ارزشی نیز دارد. باید بگوییم طراحان استودیوی سازنده بازی یعنی Natural Motion Games Ltd کم نگذاشته و از هر نظر این بازی را کامل کرده‌اند. گرافیک فوق‌العاده می‌تواند تصاویر ماشین‌های لوکس که در بزمی شبانه گرد هم آماده تا مسابقه‌ای هیجان انگیز را برگزار کنند به نمایش گذاشته و چشمان شما را خیره کند. گیم پلی بازی دارای جذابیت‌های خاصی است که می‌تواند شما برای ساعت‌ها در جای خود میخکوب کند.

کلیات + جمع بندی :

با ورود به بازی درمیابید که باید گاراژی مجهز برای استقرار ماشین های خود ایجاد نمایید. گاراژ یکی از بخش های مهم در هر بازی ماشینی است چرا که در آن میتوانیدخودروی خود را شخصی سازی کرده و از این کار لذت ببرید. آیتم های به کار رفته موجب شده تا شما بازی شبیه سازی شده براساس واقعیت را تجربه نمایید. هر شب در میان خیابان ها یک مسابقه طراحی شده است که فقط 1 نفر برنده آن خواهد بود و بازنده پیاده به خانه باز خواهد گشت. بازی به صورتی طراحی شده است که می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود وارد مسابقه شده و از بردن آنها لذت ببرید. وجود بیش از 500 نوع خودروی مختلف از کمپانی های به نام و معروف باعث شده تا هیجان به بالاترین درجه خود برسد. حس اینکه می توانید با خودرو های بهتر مانند مک لارن،لامبورگینی،پاگانی،فراری و خیلی های دیگر در مسابقات عملکرد بهتری را داشته باشید پس برای به دست آوردن هر کدام از ماشین ها تلاشی بی نظیر خواهید کرد. در گاراژ می توانید رنگ، ترمیم ترمز ها ،تغییر رینگ ها و خیلی کار های دیگر که باعث بهبود خودرو برای مسابقات می شود را انجام دهید. در مسابقات دقت داشته باشید که دنده ها را به موقع جا زده و از گاز و ترمز به صورت دقیق استفاده کنید چرا که حریفان قدرتمند بوده و با یک اشتباه شما را پشت سر خواهند گذاشت.

  1. 500 نوع خودرو از کمپانی های معروف
  2. امکان بازی به صورت آنلاین با دوستان
  3. ایجاد گاراژی اختصاصی
  4. شخصی سازی ماشین ها
  5. موسیقی متن جذاب
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک خیره کننده با جزئیات مناسب

بازی CSR Racing 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی CSR Racing 2 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی CSR Racing 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.