تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 11:20
کد خبر : 15990

دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید

دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید

دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید آیا میدانید که کرکتر هایی همچون Venusaur، Charizard، Blastoise و Pikachu و سایر پوکمون ها بر روی کره زمین مشاهده‌شده‌اند؟ بله، این موضوع حقیقت دارد و حالا شما این ش..

دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید

آیا میدانید که کرکتر هایی همچون Venusaur، Charizard، Blastoise و Pikachu و سایر پوکمون ها بر روی کره زمین مشاهده‌شده‌اند؟ بله، این موضوع حقیقت دارد و حالا شما این شانس را دارید تا پوکمون هایی که در اطراف محل زندگی شما وجود دارند را پیدا کنید! بنابراین همین حالا کفش‌های خود را پوشیده و از خانه خارج شوید؛ چون باید دنیا را برای یافتن پوکمون ها بگردید!! درواقع شما باید به یکی از سه تیم اصلی بپیوندید و برای حفظ اعتبار و مالکیت برروی باشگاه‌های ورزشی (Gyms)، به مبارزه بپردازید.

پوکمون ها همین بیرون هستند، و شما باید آن‌ها را پیدا کنید. همین‌طور که در اطراف خانه‌ی خود پرسه می‌زنید، می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. درواقع با نزدیک شدن به پوکمون ها، گوشی هوشمند شما ارتعاش می‌یابد (ویبرِه). سپس باید هدف گیری کرده و یک توپ (Poke Ball) به سمت پوکمون مورد نظر پرتاب کنید. حواستان را جمع کنید، چون ممکن است که آن پوکمون فرار کند!

برای یافتن پوکون ها و آیتم‌های مختلف، باید گسترده‌تر جستوجو کنید!

گونه‌های خاصی از پوکمون ها، در نزدیکی مکان مادری خود دیده می‌شوند. به عنوان مثال، پوکمون های آبزی را می‌توانید در نزدیکی دریاچه‌ها و اقیانوس‌ها پیدا کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به مکان‌هایی همچون موزه‌ها، تأسیسات هنری، نشانگرها و بناهای تاریخی، وارد فروشگاه پوکمون (PokéStops) شوید. توپ‌های پوکمون و آیتم‌های مختلفی در این فروشگاه‌ها آماده فروش هستند.

پیشروی و تکامل

همین‌طور که به انجام بازی می‌پردازید و سطح (Level) شما افزایش می‌یابد (یا به اصطلاح Level Up می‌شوید)، می‌توانید به پوکمون های قدرتمندتری هم دست یابید. علاوه بر این، می‌توانید تخم پوکمون ها را نیز به کالکشن دارای های خود بیفزایید.

در مبارزات Gym شرکت کرده و از باشگاه خود محافظت کنید

درحالی‌که سطح شما همواره افزایش می‌یابد و با تکاملی ویژه، لقب‌های متفاوتی دریافت می‌کنید، می‌توانید در نبردهای مختلف هم شرکت کنید. شما می‌توانید پوکمون های خود را جمع آوری کرده و در محافظت از باشگاه خود، از آن‌ها استفاده نمایید.

گیم پلی و هسته مبارزات

مبارزات داخل بازی که همواره هسته اصلی سری Pokemon بوده است، در بازی Pokemon Go به دو قسمت تقسیم شده است: مبارزاتی با پوکمون های وحشی و سران باشگاه‌ها. البته بخش مبارزه با پوکمون ها مثل یک “بازی کوچک” (مینی گیم) می‌باشد که در آن باید توپ پوکمون را به سمت پوکمون ها پرتاب کنید.

مشکلات بازی

علا رغم اینکه بازی Pokemon Go به عنوان محصولی مبتنی بر GPS یک شروع فوق‌العاده است، مشکلاتی هم به همراه دارد. متأسفانه شرکت Niantic (سازنده بازی Pokemon Go) قادر نیست تا سرورهای خود را به صورت مرتب، سالم و پیوسته نگه دارد. از طرفی هم باگ‌های مختلف، بازیکنان را مجبور می‌کنند تا بازی خود را بازنشانی (Reset) کنند.

به طور کلی، بازی Pokemon Go یک تجربه اجتماعی هیجان انگیز است اما مشخص نیست که تا چه زمانی می‌تواند کاربران را سرگرم و مشتاق نگه دارد. به هر حال توصیه ما این است که همین حالا اقدام کنید؛ ماجراجویی‌های واقعی زندگی، منتظر شما هستند!

بازی Valiant Hearts The Great War هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چی هستید؟ همین امروز بازی Valiant Hearts The Great Warr را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و به ساخت پناهگاه خود بپردازید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.