تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 15:30
کد خبر : 22166

دانلود بازی Destiny 2 برای PS5

دانلود بازی Destiny 2 برای PS5

دانلود بازی Destiny 2 برای پلی استیشن 5 نسخه‌ی اول بازی Destiny در سال 2014 به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های خانگی منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوب و مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کند و به..

دانلود بازی Destiny 2 برای پلی استیشن 5

نسخه‌ی اول بازی Destiny در سال 2014 به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های خانگی منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوب و مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کند و به یک از موفق‌ترین بازی‌های سال 2014 تبدیل شود، حال در سال 2017 استودیوی Bungie تصمیم به انتشار نسخه دوم این بازی گرفته است و این بار اعلام کرده که Destiny 2 علاوه بر کنسول‌های خانگی برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. داستان Destiny 2 در ادامه نسخه‌ی اول روایت می‌شود و استودیوی سازنده بازی امیدوار است که Destiny 2 بتواند موفقیت نسخه اول را تکرار کند و تبدیل به یک موفقیت دیگر برای این استودیو شود.

داستان Destiny 2 دقیقاً یک سال بعد از وقایع نسخه نخست بازی روایت می‌شود جایی که کابال ها دوباره به زمین برگشته‌اند و قصد دارند معدود انسان‌هایی که بر روی زمین باقی‌مانده‌اند را نیز این بین ببرند و نسل انسان‌ها را برای همیشه منقرض کنند، شما به‌عنوان یکی از فرماندهان باقی‌مانده باید مانع آن‌ها شوید و تا آخرین قطره خون خود برای پیروزی بجنگید. یکی از ویژگی‌های ممتاز نسخه اول بازی Destiny بخش مالتی پلیر و چند نفرِ بازی بود، بخشی که در Destiny 2 نیز همچنان وجود دارد و سازندگان بازی حتی وعده داده‌اند که این بخش وسیع‌تر و جذاب‌تر نیز شده است.

یکی از ویژگی‌های ممتاز گیم پلی Destiny سرعت عمل در بازی است به این صورت که ما برای پیروزی باید بسیار سریع عمل کنید، خوشبختانه Destiny 2 نیز همچنان این ویژگی را یدک می‌کشد. از دیگر ویژگی مثبت گیم پلی Destiny 2 می‌توان به متنوع‌تر شدن سلاح‌ها در بازی و همچنین بهبود هوش مصنوعی دشمنان اشاره کرد.

در سال 2014 که نسخه اول بازی Destiny منتشر شد گرافیک، یکی از نقاط قوت آن بود این مسئله همچنان در Destiny 2 نیز به قوت خود باقی است و Destiny 2 ازلحاظ گرافیک فنی و هنری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شمارا مجذوب خود می‌کند. Destiny 2 یک بازی شوتر سوم شخص است که توانسته مانند نسخه اول خود درخشان ظاهر شود و مسیر روبه رشد خود را درزمینهٔ گرافیک، گیم پلی و داستان حفظ کند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های شوتر هستید به‌هیچ‌وجه این شاهکار را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Destiny 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Destiny 2 Destiny 2 Destiny 2 Destiny 2 Destiny 2 Destiny 2

نوشته دانلود بازی Destiny 2 برای PS5 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.