تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 10:12
کد خبر : 6982

دانلود بازی Dirt Trackin Sprint Cars برای اندروید

دانلود بازی Dirt Trackin Sprint Cars برای اندروید

دانلود بازی Dirt Trackin Sprint Cars برای اندروید احتمالا شما مخاطبان تجربه ی زیادی از سبک مسابقه ای دارید و تقریبا بیشتر عناوینی که بازی کردید با خودروهای لوکس یا اسپورت در پیست هایی با روکش آسفالت و..

دانلود بازی Dirt Trackin Sprint Cars برای اندروید

احتمالا شما مخاطبان تجربه ی زیادی از سبک مسابقه ای دارید و تقریبا بیشتر عناوینی که بازی کردید با خودروهای لوکس یا اسپورت در پیست هایی با روکش آسفالت و بدون هیچ چالشی بوده است. اما در عنوان جدید و جذاب Dirt Trackin Sprint شما دیگر با خودروهای اسپورت و پیست های تر و تمیز سرکار نخواهید داشت. در گیم پلی این عنوان قرار است بازیکنان با ماشین های مخصوصی مسابقه دهند که مسیر آن ها پیست های خاکی و آفرودی است.

+ اتومبیل های ویژه ی مسیر های خاکی و آفرودی!

بیش از 100 نوع خودروی گوناگون در چهار کلاس متنوع طراحی شده است که آن ها در 8 پیست آفرودی مهیج با یکدیگر مسابقه می دهند. شما بازیکنان می بایست، ماشین منحصر به فرد خود را قبل از شروع هر مسابقه آماده کنید و تورنمنت ها را یکی پس از دیگری برنده شوید. پس از برد در هر مسابقه هدایای ویژه ای دریافت خواهید کرد که کار شما را در سطوح بالاتر، راحت می کنند.

شایان ذکر است که بگوییم، گزینه های ارتقاء و بهبودی هر ماشین، به گیمرها کمک می کند تا برای شکست رقبای قدرتمند مشکلی نداشته باشند و خیلی آسان از پس آنان بر بیایند. همچنین چرخش شب و روز، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بازی می باشد که تاثیر بسیاری برای نشان دادن متنوع بودن محیط بازی دارد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. چرخش شب و روز در محیط
  2. حدود 8 پیست مختلف در مکان های مختلف از سراسر جهان
  3. امکان شخصی سازی و ارتقاء خودرو با ویژگی های مختلف
  4. دریافت جوایز نفیس پس از برد در هر تورنمنت
  5. گیم پلی سرگرم کننده و مسابقه ای
  6. محیط گرافیکی چشم گیر با صدا گذاری عالی

بازی Dirt Trackin Sprint Cars هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Dirt Trackin Sprint Cars Dirt Trackin Sprint Cars Dirt Trackin Sprint Cars Dirt Trackin Sprint Cars Dirt Trackin Sprint Cars

نوشته دانلود بازی Dirt Trackin Sprint Cars برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.