تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 24693

دانلود بازی Call of Battle برای اندروید

دانلود بازی Call of Battle برای اندروید

دانلود بازی Call of Battle برای اندروید بازی اندرویدی Call of Battle:Target Shooting FPS Game یک عنوان جنگی تیراندازی در سبک اکشن است که می تواند بازیکنان را با صحنه های جذاب خود و چالش های فوق العاده..

دانلود بازی Call of Battle برای اندروید

بازی اندرویدی Call of Battle:Target Shooting FPS Game یک عنوان جنگی تیراندازی در سبک اکشن است که می تواند بازیکنان را با صحنه های جذاب خود و چالش های فوق العاده برای مدت ها سرگرم کند. شما یکی از نیروهای ویژه در میدان جنگ برای انجام وظایف خود هستید. دشمن را مخفیگاه خود بیرون بکشید و با در نظر داشتن موارد مراقبتی، آنها را یکی پس از دیگری نابود کنید. استودیو Shooting Target & Free FPS Game سازنده این بازی بوده که در کارنامه خود انواع مختلفی از محصولات اندرویدی را دارد و به شکل تخصصی در سبکی حضور ندارد.

+ حالت های مختلف در لوکیشن های متنوع!

برای گیم پلی حالت های متنوعی در نظر گرفته شده که هر کدام به شکلی بازیکنان را به چالش خواهد کشید. سلاح های مدرن منحصر به فردی برای باز کردن و انتخاب تعریف شده است که هر کدام به شما قدرتی خاص خواهد داد. از تفنگ تک تیرانداز با برد طولانی، تا تفنگ تهاجمی برای مقابله با تروریست ها به عنوان کماندوی ویژه. دشمنان خیلی نزدیک هستند؟ اسلحه مخصوص خود را امتحان کنید!

در بازی Call of Battle دشمنانی که با آنها روبرو هستید بسیار خطرناک هستند، برخی از آنها به سرعت حرکت می کنند، برخی دیگر ممکن است در برابر گلوله ها بسیار مقاوم باشند. مهارت های تیراندازی خود را در قالب ماموریت های کماندویی جذاب و چالش برانگیز به نمایش بگذارید. مراقب باشید و اجازه ندهید که برخی چیزها شما را مجذوب خود نکنند!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. لوکیشن های متنوع و بسیار
  2. حالت های جذا و سرگرم کننده
  3. سلاح های قدرتمند و قابل ارتقاء
  4. انواع مختلف ماموریت های چالش برانگیز
  5. گیم پلی تیراندازی با صحنه های اکشن
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Call of Battle هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Call of Battle Call of Battle Call of Battle Call of Battle

نوشته دانلود بازی Call of Battle برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.