تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 5:40
کد خبر : 5272

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای پلی استیشن 4 چند سال اخیر بحث اصلی بازی‌های ویدیویی، سبک جدید بتل رویال بوده است. تقریباً تمامی ناشران بزرگ یک اثر در این سبک را منتشر کرده‌اند و همگی هم م..

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای پلی استیشن 4

چند سال اخیر بحث اصلی بازی‌های ویدیویی، سبک جدید بتل رویال بوده است. تقریباً تمامی ناشران بزرگ یک اثر در این سبک را منتشر کرده‌اند و همگی هم موفق بوده‌اند. اخیراً استودیو تازه‌کار Mediatonic به تهیه‌کنندگی Developer Digital بازی جدیدی را روانه بازار کرده است که سریعاً رکوردهای فروش زیادی را به ثبت رسانده است. بازی Fall Guys Ultimate Knockout یک اثر Co-Op چند نفره بتل رویال است که با استایل طراحی بامزه‌اش نقل تمام مجالس شده است. در این بازی خبری از سلاح و کشتن حریفان نیست؛ هر بار 60 بازیکن وارد بازی می‌شوند و پس‌ازآن تلاش به‌منظور رسیدن به مراحل بالاتر شروع می‌شود اما هرج‌ومرج جلوی پیشرفت تمامی بازیکنان را می‌گیرد و چند نفر حذف می‌شوند تا در آخر یک بازیکن باقی بماند.

با ورود به بازی Fall Guys Ultimate Knockout متوجه ظاهر بی‌شیله‌پیله آن خواهید شد. هر دو از آن، شمارا به 5 مینی گیم کوتاه از میان 24 بازی کوتاه موجود می‌فرستد و تعدادی از بازیکنان مرحله‌به‌مرحله حذف می‌شوند تا درنهایت یک‌نفره برنده میدان بیرون بیایید. کل هدف استودیو ارائه یک تجربه بامزه و سرگرم‌کننده است و به لطف ظاهر بازی و صحنه‌های خنده‌دار، دستیابی به این هدف بسیار راحت بوده است. تنها کاری که لازم است انجام دهید، کنترل جهت حرکت و پرش و شیرجه زدن برای گرفتن اشیاء موجود است اما حرفه‌ای شدن در این بازی کار زیادی می‌طلبد. اکثر مینی گیم ها طوری طراحی‌شده‌اند که بدون هیچ‌گونه دانشی از بازی‌های ویدئویی آن‌ها را به پایان برسانید. نکته مهم بازی آن است که استودیو به‌طور مداوم بازی‌های جدیدی به Fall Guys Ultimate Knockout اضافه خواهد کرد که اضافه شدن گیمرهای جدید را آسان‌تر می‌کند.

تجربه بازی فال گایز به‌صورت گروهی ارائه می‌شود. برای همین در هر دور با یک سری افراد هم‌گروه خواهید شد و باید به همکاری با آن‌ها بپردازید. همین باعث می‌شود که صحنه‌های بسیار خنده‌داری ایجاد شود. ممکن است هم‌تیمی شما در حال سقوط باشد و شما به نجات او بشتابید اما تلاش به نتیجه نرسد و صحنه‌ای فوق‌العاده خنده‌دار ایجاد شود. سرگرم کردن هدف اولیه ساخت بازی‌های ویدیویی است اما یک سری استودیوها دودستی به درآمد و سود چسبیده‌اند و این المان مهم را فراموش کرده‌اند. فال گایز یاد ما می‌آورد که هنوز سرگرمی مهم‌ترین عنصر ساخت یک بازی است. همراه گرافیک زیبای بازی و موسیقی دوست‌داشتنی آن شوید و اوقات خوشی همراه دوستانتان بسازید. در این سبک نگاهی به بازی‌های Pummel Party و Overcooked 2 هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Fall Guys Ultimate Knockout Fall Guys Ultimate Knockout Fall Guys Ultimate Knockout Fall Guys Ultimate Knockout Fall Guys Ultimate Knockout Fall Guys Ultimate Knockout Fall Guys Ultimate Knockout

نوشته دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای PS4 + آپدیت ها اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.