تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آوریل 2022 - 13:45
کد خبر : 504499

کیف پول من چیست؟ خرید و فروش + نگهداری رمزارزها

کیف پول من چیست؟ خرید و فروش + نگهداری رمزارزها

در ایران صرافی‌های زیادی در خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند؛ اما فقط تعداد کمی از این صرافی‌ها امکانات کامل و ضروری برای ترید کردن را دارند. از طرفی دیگر مردم اعتماد چندانی به صرافی‌های داخلی ندارند و گمان می‌کنند با نگهداری سرمایه خود در برخی کیف پول‌های داخلی، به زودی سرمایه

در ایران صرافی‌های زیادی در خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند؛ اما فقط تعداد کمی از این صرافی‌ها امکانات کامل و ضروری برای ترید کردن را دارند. از طرفی دیگر مردم اعتماد چندانی به صرافی‌های داخلی ندارند و گمان می‌کنند با نگهداری سرمایه خود در برخی کیف پول‌های داخلی، به زودی سرمایه خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که صرافی کیف پول من با سابقه درخشان در زمینه معاملات رمزارزها، توانسته اعتماد یک میلیون کاربر ایرانی را به خود جلب کند. در ادامه به طور کامل با این صرافی آشنا می‌شویم.

معرفی صرافی کیف پول من

اولین سامانه و صرافی پیشگام کشور در زمینه معاملات و نگهداری ارزهای دیجیتال، صرافی کیف پول من است که با رابط کاربری آسان و استانداردهای جدید، بهترین سرویس‌ها را برای نگهداری رمزارزها در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد. این صرافی یک هدف بارز و مشخص دارد و آن، افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی است. همچنین فعالیت این صرافی کمک شایانی به کسب و کارهای مختلف کرده و با تعیین حداقل کارمزد برای معاملات، ارزش خود را در این بازار اثبات می‌کند.

دلایل انتخاب صرافی کیف پول من

احتمالا برای شما هم سوال شده است که چرا کیف پول جزو بهترین صرافی‌های داخلی محسوب می‌شود و چرا این صرافی را برای خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه برای رفع ابهام و اطمینان از برتری کیف پول من، دلایلی را ذکر می‌کنیم:

ارزهای دیجیتال نامحدود

اگر چند صرافی داخلی را بررسی کنید، در همان نگاه اول متوجه ارزهای محدود قابل معامله در فهرست رمزارزهای صرافی‌ها خواهید شد. همین عامل موجب شده است بسیاری از افراد ریسک ترید در صرافی‌های خارجی را به جان بخرند و در صرافی خارجی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند؛ اما صرافی کیف پول من از 1200 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و در بخشی از سایت پیشنهاد افزودن ارزهای دیجیتال جدید توسط کاربران خود را قرار داده است تا به این طریق ارزهای دلخواه کاربران را به فهرست رمزارزهای صرافی اضافه کند. توجه کنید که اگر صرافی موردنظر شما از ارزهای محدودی پشتیبانی کند، در این صورت هنگام تبدیل ارز مورد نظر خود به ارز دیجیتال جدید به مشکل برمی‌خورید.

ساخت کیف پول زیر مجموعه

اگر قصد خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال برای خانواده و یا دوستان خود را داشته باشید، در بیشتر صرافی‌ها باید کیف پول‌های متعدد را به صورت جداگانه ایجاد کنید؛ اما کیف پول من برای هر اکانتی امکان افزودن حساب‌های زیر مجموعه را قرار داده تا به این طریق فرایند خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال در چند حساب را راحت‌تر شود.

تعرفه رایگان ایجاد حساب و نگهداری رمزارزها

برای ایجاد حساب کاربری و نگهداری ارزها در کیف پول من نیازی به پرداخت وجه نیست و اهمیتی ندارد که چند ماه یا چند سال ارز خود را در کیف پول نگهداری کنید؛ در هر صورت صرافی کیف پول من برای نگهداری رمزارزها هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

افزایش موجودی ریالی و دلاری

در صرافی‌های خارجی نمی‌توان با ریال به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت؛ اما صرافی کیف پول من به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا معاملات خود را به صورت ریالی انجام دهند. در واقع با افزایش موجودی کیف پول به صورت ریالی و دلاری می‌توانید خرید رمزارز مورد نظر خود را شروع کنید. این روند در صرافی خارجی فرق می‌کند و در این روش برای خرید ارز دیجیتال باید ابتدا در صرافی داخلی ارزی دیگر خریداری کرده و سپس با انتقال به صرافی خارجی، آن ارز را به ارز دیجیتال مدنظر خود تغییر دهید. این فرایند کمی طولانی‌تر از فرایند خرید ارز دیجیتال در صرافی داخلی کیف پول من است و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مسیر راحت‌تر را انتخاب کنند.

کیف پول من چیست؟ خرید و فروش + نگهداری رمزارزها

کارمزد پایین

بیشتر صرافی‌های داخلی برای انجام معاملات رمزارزها کارمزد زیادی دریافت می‌کنند. همین مورد باعث بی‌اعتمادي مردم به صرافي‌هاي داخلي مي‌شود؛ اما صرافي كيف پول من با قراردادن كارمزد بسيار پايين نيم الي دو درصد، توانسته است رضايت يك ميليون كاربر ايراني را به دست آورد.

حجم بالاي معاملات

اگر در چند صرافي داخلي ثبت نام كنيد و تمايل به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال داشته باشيد، متوجه حجم كم معاملات خواهيد شد. اين مشكل موجب كاهش سرعت معاملات مي‌شود و در برخي شرايط خريدار و يا فروشنده‌اي براي برخي رمزارزها يافت نمي‌شود. به همين دليل كاربران ایرانی به صرافي‌هاي خارجي روي مي‌آورند؛ در حالي كه كيف پول من با بيش از يك ميليون كاربر اين مشكل را ندارد و روزانه حجم بسيار بالايي از ارزهاي ديجيتال در سامانه صرافي معامله و تعويض مي‌شوند.

امنيت بالا

گزينه‌اي كه مهم‌ترين مولفه براي انتخاب ارز ديجيتال به شمار مي‌آيد، امنيت صرافي است. كيف پول من با ايجاد سامانه‌اي با زيرساخت قوي، اطلاعات كاربران خود را حفظ مي‌كند و ضمانت امنيت صد در صدي را مي‌دهد تا افراد بدون ريسك و با اطمينان كافي به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال بپردازند.

كيف پول من؛ معتبرترين صرافي خريد و فروش و نگهداري رمزارزها

متاسفانه در کشور ما خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارجی با استفاده از آی پی ایران امکان‌پذیر نیست و همین عامل، فرایند خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال در ایران را دشوار می‌کند. در این مطلب ما بهترین صرافی داخلی را معرفی کردیم که هیچ تحریمی در آن اثر ندارد و به راحتی می‌توانید معاملات خود را ثبت و نهایی کنید. امکانات و ویژگی‌هایی مانند کارمزد پایین، امنیت بالا، ارزهای نامحدود قابل معامله، حساب‌های زیرمجموعه و کیف پول مجزای این صرافی، موجب برتری کیف پول من نسبت به سایر صرافی‌های داخلی شده است. علاوه بر این‌ها کاربران با ثبت نام در سایت به صورت رایگان برخی رمزارزها را دریافت می‌کنند و می‌توانند سوالات خود را از پشتیبانی 24 ساعته سایت Kifpool.me بپرسند.

برخی از رمزارز های پشتیبانی شده در کیف پول من عبارتند از:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.