تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 20877

ویوو ۷St احتمالاً به زودی با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰ معرفی شود

ویوو ۷St احتمالاً به زودی با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰ معرفی شود

ویوو ۷St احتمالاً به..

ویوو ۷St احتمالاً به زودی با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰ معرفی شود

پیش‌تر در ماه آگوست، ویوو گوشی‌های هوشمند ۵G میان‌رده خود با نام S7 را در کشور چین عرضه کرد. مدتی بعد این گوشی تحت نام ویوو V20 پرو ۵G باری دیگر در تایلند عرضه شد. حال گوشی مذکور در روزهای پیش‌رو، در بازار مناطق دیگری هم منتشر خواهد شد.

اکنون حدود ۵ ماه پس از عرضه نسخه پایه، گزارش شده است که شاید نسخه جدیدی با نام ویوو S7t همراه با پردازنده جدیدی در برخی نقاط دیگر راهی بازار شود. این گزارش توسط افشاگر محبوب چینی یعنی دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) منتشر شده است. طبق ادعای او، این دستگاه جدید تحت شماره مدل PD2080 به بازار عرضه خواهد شد.

از آن سو اشاره شده است که ویوو S7t به جای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ به مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰ مجهز خواهد بود. پردازنده مذکور شرکت کوالکام در حال حاضر درون مدل پایه ویوو S7 مورد استفاده قرار گرفته است. به غیر از پردازنده متفاوت، دیگر ویژگی‌های ویوو S7t با S7 پایه یکسان و برابر خواهد بود.

بنابراین انتظار می‌رود که این دستگاه همراه با یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی فول HD پلاس AMOLED همراه با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی (عریض) و ۸ مگاپیکسلی (فوق عریض) و دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (عریض)، ۸ مکاپیکسلی (فوق عریض)، ۲ مگاپیکسلی (ماکرو)، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات در بازار جهانی عرضه شود.

در نهایت لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند همراه با ردمی ۱۰X و ردمی ۱۰X تنها محصولاتی هستند که از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰ بهره می‌برند. در حالی که تمام گزارش‌ها خبر از کنار گذاشتن پردازنده اسنپدراگون در این نسخه می‌دهند، مدتی پیش شایعات اشاره کرده بودند که محصول دیگر این شرکت از پردازنده جدید و معرفی نشده کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۷۵ استفاده خواهد کرد.

شرکت کوالکام تا به حال به طور رسمی پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ را معرفی نکرده است. در واقع کاربران پیش‌تر انتظار داشتند که کوالکام جدیدترین پردازنده پرچم‌دار خود را با نام اسنپدراگون ۸۷۵ معرفی کند اما در یک اقدام غیرقابل پیش‌بینی، شاهد رونمایی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بودیم. حال این اخبار جدید می‌توانند تایید کنند که در حقیقت پردازنده ۸۷۵ نیز وجود دارد و فرکانس بالاتری از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد داشت. البته مدتی پیش شاهد معرفی اسنپدراگون ۸۷۰ نیز بودیم که شاید گزارشات پیشین را کاملاً بی‌اساس کند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.