تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 13:34
کد خبر : 15807

دانلود بازی Forager Evolved برای PC

دانلود بازی Forager Evolved برای PC

دانلود بازی Forager Evolved برای کامپیوتر کشاورزی را می‌توان یکی از شغل‌های رسمی جامعه دانست که البته برخی در این میان برای پر کردن اوقات بازنشستگی خود به سمت آن رفته و از این کار لذت می‌برند. در دانش..

دانلود بازی Forager Evolved برای کامپیوتر

کشاورزی را می‌توان یکی از شغل‌های رسمی جامعه دانست که البته برخی در این میان برای پر کردن اوقات بازنشستگی خود به سمت آن رفته و از این کار لذت می‌برند. در دانشگاه‌ها نیز رشته‌های بسیاری برای پرورش گیاهان در نظر گرفته شده که هرکدام علاقه‌مندان خود را طلب می‌کنند. از جهان واقعی که خارج شویم، در دنیای بازی‌های ویدئویی نیز استودیوهای بسیاری در سبک شبیه‌سازی کشاورزی، بازی های متنوعی را برای علاقه‌مندان به مزرعه‌داری و ماجراجویی عرضه کرده‌اند که هرکدام با داستان خاص خود، باعث ساعت‌ها سرگرمی گیمرها می‌شوند. Forager یک بازی دوبعدی با جهانی باز است که از گیم پلی‌های اکتشافی، کشاورزی و ساخت سازی مانند Stardew Valley، Terraria و Zelda الهام گرفته است. بازی را تیمی از استودیو HopFrog طراحی و محصول نهایی را کمپانی Humble Games برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویی و صحنه‌های اکشن و گیم پلی‌های شبیه‌سازی منتشر کرده است.

در آغاز بازی با یک زمین بایر و خالی روبه‌رو خواهیم بود، جایی که شما باید آن را برای زندگی خود آماده کنید، خانه بسازید و شروع به توسعه تجارت خود نمایید. منابع در دسترس شما هستند اما برای آنکه بتوانید آنها را استفاده کنید، باید از نقاط مختلف و محیط‌های متفاوت جمع‌آوری شوند. یکی از کارهای دشواری که دارید مدیریت منابع به‌دست‌آمده است. پس از منابع به سراغ ساخت‌وساز بروید موارد مفید و ساختارهای کاربردی را برای خودتان در زمین روبه پیشرفت ایجاد کنید. درآمد کسب کنید و پس‌ازآنکه قطعه زمین اولیه را آباد کردید، برای گسترش و اکتشاف می‌توانید زمین‌های جدیدی را بخرید.

به‌مرورزمان، می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقاء داده و توانایی‌هایتان را بهبود بخشید. در کنار این موضوع، معماها، اسرار و سیاه‌چال‌های مختلفی در دل داستان تعریف شده که می‌توانید با پشت سر گذاشتن چالش‌های در نظر گرفته شده، پاداش و جوایز گوناگونی را به دست آورید. گیم پلی زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانید می‌توانید به هر آنچه دوست دارید، برسید. توسعه دهندگان بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا انتخاب‌ها بر عهده شما باشد، بازیکن اهداف را تعیین می‌کنند و برای دستیابی به آنها تلاش خواهند کرد.

به‌تازگی، توسعه‌دهندگان برای بازی بسته به‌روزرسانی تحت عنوان Forager Evolved عرضه کرده‌اند که به‌واسطه آن می‌توانید به محتوای جدید، حالت‌های تازه اصلاحاتی که در بخش‌های مختلف صورت گرفته دسترسی پیدا کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن ماجراجویی نظیر Forager هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی های مشابه ای همچون Terraria و Astroneer را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Forager Evolved با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP and above
Processor: 1.2Ghz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 512MB
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Forager Forager Forager Forager

نوشته دانلود بازی Forager Evolved برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.