تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 11:06
کد خبر : 8929

دانلود بازی Fortnite برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی Fortnite برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی Fortnite برای پلی استیشن 4 به‌جرئت می‌توان Fortnite را یکی از بازی‌های موفق و بسیار پرطرفدار صنعت گیم در بخش چند نفرِ و آنلاین دانست، این بازی که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده نخ..

دانلود بازی Fortnite برای پلی استیشن 4

به‌جرئت می‌توان Fortnite را یکی از بازی‌های موفق و بسیار پرطرفدار صنعت گیم در بخش چند نفرِ و آنلاین دانست، این بازی که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده نخستین بار در سال 2011 برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت. بازی Fortnite در ابتدا تنها یک بازی سوم شخص ماجراجویانه بود که کاربران باید در آن با جستجو در محیط بازی و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در بازی پیشرفت می‌کردند. پس از شکست خوردن ایده‌ی اولیه‌ی بازی و عدم استقبال مخاطبان، استودیوی Epic Games تغییرات گسترده‌ای در گیم پلی بازی به وجود آورد، این استودیوی در قدم اول بخش داستانی را به‌طور کامل از بازی خود حذف نمود و گیم پلی Fortnite را به بخش آنلاین محدود کرد، این عمل باعث شد که تعداد مخاطبان بازی طی مدت‌زمان اندکی بسیار افزایش یابد، به صورتی که در حال حاضر بازی Fortnite یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های آنلاین است.

گیم بازی طوری طراحی‌شده که شما در آن با چند نفر دیگر از بازیکنان هم‌گروهی می‌شوید و باید با همکاری یکدیگر از قلعه‌ی خود در مقابل دیگر بازیکنان محافظت کنید. پس از پایان مرحله‌ی اول، نوبت به تیم شما می‌رسد که به قلعه‌ی دیگر بازیکنان هجوم ببرید. مهم‌ترین عامل موفقیت در بازی Fortnite همکاری تیمی است، به صورتی که احتمال موفقیت و پیروزی شما در صورت ناهماهنگ بودن با سایر اعضای گروه بسیار پایین هست. در حال حاضر بازی در حالت دسترسی پیش از عرضه قرار دارد، استودیوی سازنده‌ی بازی به طرفداران قول داده که در نسخه نهایی حالت‌ها و بخش‌های بیشتری به بازی اضافه خواهند شد.

اگر شما از تازه‌واردان بازی فورتنایت هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع این بازی سری مقاله‌ی آموزش و راهنمای بازی Fortnite را مطالعه کنید تا یک‌قدم به پیروزی‌های متوالی در این بازی نزدیک شوید. اکثر این آموزش‌ها به درد افراد مبتدی می‌خورد اما شاید برخی از آن‌ها برای بازیکنانی که مدت زیادی مشغول تجربه کردن بازی فورتنایت هستند هم کارآمد باشد. پیروزی در بازی نیازمند یادگیری تکنیک های مختلفی است و ما بهترین آموزش ها را برای شما آماده کرده ایم تا یک سر و گردن از دوستانتان بالاتر بازی کنید.

Fortnite علاوه بر گیم پلی جذاب و اعتیادآور دارای گرافیک چشم‌نواز و دست داشتنی نیز هست. بااینکه گرافیک فنی بازی به‌صورت کارتونی و انیمیشنی طراحی‌شده اما واکنش‌های شخصیت‌ها و گرافیک هنری بازی آن‌قدر زیبا کارشده‌اند که شمارا مجذوب خود می‌کنند.

Fortnite یک بازی فوق‌العاده سوم شخص در بخش آنلاین است که می‌تواند باگیم پلی اعتیادآور خودش شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite

نوشته دانلود بازی Fortnite برای PS4 + آپدیت ها اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.