تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 11:14
کد خبر : 18505

دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید

دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید

دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید بازی جدید و زیبای Gods and Glory یک عنوان سرگرم کننده در سبک استراتژیک بوده که می توان به واسطه گیم پلی خاص آن برای ساعت ها و حتی روزها سرگرم بود. خود را در جها..

دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید

بازی جدید و زیبای Gods and Glory یک عنوان سرگرم کننده در سبک استراتژیک بوده که می توان به واسطه گیم پلی خاص آن برای ساعت ها و حتی روزها سرگرم بود. خود را در جهانی استراتژی با نبردهای PvP که در زمان واقعی رخ می دهند، ببینید و فضایی فانتزی قرون وسطایی را تجربه کنید. ارتشی بی نظیر از قهرمانان و واحدهای منحصر به فرد را ایجاد کنید تا لقب به خدای جنگ را به دست آورید.

+ جنگهایی جذاب را با دیگر جنگجویانی از سراسر جهان تجربه کنید!

در جنگهای MMO با جنگجویانی در سراسر جهان درگیر شوید و امپراتوری خود را بسازید. از قدرت شش خدای مختلف استفاده کنید و واحدهای افسانه ای آنها را احضار کنید تا به فتوحات شما کمک کنند. قهرمانان نهایی خود را ارتقا داده و به واسطه آنها جهان را جادو کنید و مبارزات را یکی پس از دیگری از آن خود کنید. وسایل قدرتمند را بسازید و با اتخاذ استراتژی های مناسب به تخت پادشاهان صعود کنید!

به واسطه بازی Gods and Glory می توانید زندگی قرون وسطایی را در یک جهان غنی از جنگ و جادو تجربه کنید. شهرهای تخیلی و امپراتوری های باشکوه به طور یکسان با چالش ها و تهدیدهای زیادی از سوی رقبا روبرو هستند. در گیم پلی این بازی می توانید با میلیونها بازیکن دیگر بجنگید و برای قدرت بیشتر غنائم را از آن خود کنید و در آخر نظاره گر پیروزی ارتشتان بر دشمنان باشید. در این دوره که شاهد جنگ های سختی هستیم، بهتر است تا مانند جنگ سالاران بزرگ عمل کنید و با به دست آوردن پیروزی های پی در پی، لقب خدای جنگ را از آن خود کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. پادشاهی خود را ایجاد کنید
  2. ارتشی قدرتمند را پایه گذاری نمایید
  3. با متحدان خود تیمی قدرتمند تشکیل دهید
  4. برای یافتن دوستان تجدید به اتحادی قدرتمند بپیوندید
  5. با رقبایی از سراسر جهان به مبارزه مشغول شوید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Gods and Glory هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Gods and Glory Gods and Glory Gods and Glory Gods and Glory

نوشته دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.