تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 4:40
کد خبر : 6980

دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید

دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید

دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید زمانی که بحث خانواده به میان می آید، موضوعی وجود ندارد که در رابطه با آنها بی معنی باشد. در عنوان جدید و جذاب Into the Dead 2 کاربران باید هر ترفندی که لازم اس..

دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید

زمانی که بحث خانواده به میان می آید، موضوعی وجود ندارد که در رابطه با آنها بی معنی باشد. در عنوان جدید و جذاب Into the Dead 2 کاربران باید هر ترفندی که لازم است را در جهان بازی پیاده سازی کنند تا در نهایت بتوانند خانواده خود را که درگیر موجودات عجیب و غریبی شده اند نجات دهند. طراحان استودیوی PIKPOK تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در نسخه دوم، همه چیز به بهترین شکل ممکن باشد و کم و کسری ها به حداقل برسند. گیم پلی با داشتن داستانی هیجان انگیز قطعاً این توانایی را خواهد داشت تا کاربرانش را برای روزها سرگرم کرده و درگیر ماجراجویی در جهان آخرالزمانی کند. اکنون این سوال پیش می آید که با وجود شرایط سخت، بازمانده ها تا چه اندازه می توانند زنده بمانند؟!

+ نبرد با زامبی های آدم خوار و تلاش برای زنده ماندن!

داستان نسخه ی دوم بازی راجع به مردی تنها و شجاع بوده که تنها همدم و دوست او سگ با وفایش است. این مرد با شجاعت و مهارتی که در دفاع دارد تمام قوانین زنده مانده را رعایت می کند. بازیکنان، نقش مرد تنهای داستان را ایفا میکنند که برای مبارزه با زامبی ها مهارت های منحصر به فرد و آشنایی کامل به تمامی سلاح های مختلف دارد. وجود 5 مرحله ی اضافی که ماجراجویی شما را از جنگل های درحال سوختن تا کوه های یخ زده، از سر میگیرد. سگ با وفا خصوصیات جالبی دارد یکی اینکه به شما در مواقع نزدیک شدن زامبی ها به شما هشدار میدهد و دوم، اگر در منطقه ای خطری احساس کند شما را از تهدید آگاه می سازد.

سبک بازی حال و هوای شوتر اول شخص داشته و دارای صحنه های اکشن است که حس هیجان انگیز خوبی به مخاطبان میدهد. گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب توسعه داده شده و نسبت به نسخه ی قبل تغییرات چشم گیری داشته است. همچنین گرافیک بازی نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته و با جزییات دقیق تری طراحی گردیده است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. حمله ی زامبی ها در موج های مختلف
  2. وجود 7 فصل و 60 قسمت داستانی
  3. قابل ارتقا بودن سلاح های پیشرفته
  4. گرافیکی خارق العاده و جذاب
  5. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  6. صداگذاری عالی و متناسب با زمینه

بازی Into the Dead 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Into the Dead 2 Into the Dead 2 Into the Dead 2 Into the Dead 2 Into the Dead 2

نوشته دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.