تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 5:30
کد خبر : 36666

دانلود بازی MARVEL Realm of Champions برای اندروید

دانلود بازی MARVEL Realm of Champions برای اندروید

دانلود بازی MARVEL Realm of Champions برای اندروید بازی جدید و زیبای MARVEL Realm of Champions عنوان تازه واردی از سری بازی های مارول است که می توانید به واسطه آن قهرمانان داستان های هیجان انگیز را بر..

دانلود بازی MARVEL Realm of Champions برای اندروید

بازی جدید و زیبای MARVEL Realm of Champions عنوان تازه واردی از سری بازی های مارول است که می توانید به واسطه آن قهرمانان داستان های هیجان انگیز را برای انجام ماموریت های مختلف همراهی کنید. در ماجراجویی جدیدی که انتظار طرفداران این سری بازی را می کشد، باید اسرار مرموز سیاره Battleworld را کشف کرده و متوجه شوید که دشمنان در آنجا درحال چه کاری هستند.

+ قهرمانان مارول، در یک قاب در کنار هم یا علیه یکدیگر!

داستان بازی شما را به جهانی خواهد برد که در آن اتفاقات ناخوشایندی رخ داده است. جایی که نسخه شیطانی هالک سعی بر این دارد تا به واسطه ایجاد جهانی منحصر به فرد زمین را از بین برده و بشریت را نابود کند. اما او در همین خواب و خیال ها کشته می شود و دیگر چنگالهای خونین او کاری از پیش نمی برد.

اما در این میان مردمانی که به آنها ظلم شده اکنون برای زنده کردن حق خود گروه های مبارز بزرگی را تشکیل داده اند. با شروع جنگی مخفی، این شما هستید که می توانید اسرار Battleworld را حل کنید و جایگاه واقعی خود را به عنوان یک قهرمان قدرتمند بدست آورید! بار دیگر در نقش قهرمانان محبوب خود قرار گیرید و مشکلات ایجاد شده را به راه و روشی خاص برطرف کنید.

شاید باید گفت که این تنها بازی مارولی است که در آن می توانید قهرمان مورد علاقه خود شوید و کاراکترها را به گونه ای تنظیم کنید که شخصیت و سبک نبرد شما را منعکس کنند. جلوه های بصری بی نظیر و تصاویر با کیفیت و گرافیکی باعث خواهد شد تا از گیم پلی بهترین نتیجه را دریافت کنید و برای مدت ها سرگرمی جذابی داشته باشید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وجود شخصیت های مختلف مارول
  2. تیم خود را به واسطه استراتژی مناسب پیروز میدان کنید
  3. نبرد در قالب رقابت های PVP جذاب 3 در 3
  4. حالت های مختلف برای سرگرم شدن
  5. می توانید با دیگر بازیکنان متحد شوید و قدرت بیشتری داشته باشید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی MARVEL Realm of Champions هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.9 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

MARVEL Realm of Champions MARVEL Realm of Champions MARVEL Realm of Champions MARVEL Realm of Champions

نوشته دانلود بازی MARVEL Realm of Champions برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.