تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 11:25
کد خبر : 9489

دانلود بازی Minecraft برای اندروید

دانلود بازی Minecraft برای اندروید

دانلود بازی Minecraft برای اندروید Minecraft یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سبک آرکید بوده که با وجود رایگان نبودن و داشتن قیمتی در حدود 6.99 دلار، توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و آمار..

دانلود بازی Minecraft برای اندروید

Minecraft یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سبک آرکید بوده که با وجود رایگان نبودن و داشتن قیمتی در حدود 6.99 دلار، توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و آمار نصبی فوق العاده ای را به ثبت برساند. تا این لحظه که درحال معرفی بازی برای مخاطبان پارسی گیم هستیم، چیزی بیش از 10 میلیون دریافتی داشته است. داستان، بازیکنان را به جهانی خواهد برد که در آن باید شهری منحصر به فرد را ایجاد کنند، ابزار و وسیله های مورد نیاز این کار در دسترس شما قرار خواهد گرفت و چه بسا در میانه های راه موارد شگفت انگیزی به بازی اضافه شود.

+ جهانی پیکسلی اما هیجان انگیز و بروز شده!

در عنوان محبوب و سرگرم کننده Minecraft شما وارد جهانی خواهید شد که تماماً پیکسلی و جذاب است، شاید با خود فکر کنید چون بازی به صورت پیکسلی عرضه شده است باید قدیمی و خسته کننده باشد، اما چنین نیست و در دل گیم پلی شاهد موارد هیجان انگیز و جذابی خواهید بود که به هیچ عنوان در دیگر بازی های مشابه ندیده اید. همانطور که گفته شد با ورود به داستان، بدون فوت وقت به سراغ شهر سازی خواهید رفت تا در نهایت سرزمین رویایی خود را داشته باشید، جهانی منحصر به فرد با هرآنچه در فکرتان می گذرد.

با استفاده از بلوک های موجود می توانید هر ساختمانی را که در ذهن دارید و به آن فکر می کنید را ایجاد کرده و در جای مناسب قرار دهید. تجربه خود را حتی با افزودنیهای رایگان سفارشی کنید! اگر تمایل بیشتری به فناوری دارید ، می توانید رفتارهای مبتنی بر داده را در بازی اصلاح کنید تا بسته های جدید منابع ایجاد را نمایید. شما می توانید آخرین خلاقیت های جامعه را در بازار آن کشف کنید! نقشه ها ، پوسته ها و بسته های منحصر به فرد را از سازندگان مورد علاقه خود دریافت نمایید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. انواع بلوک های مختلف برای ساخت آنچه در سر دارید
  2. بازی به صورت چند نفره
  3. تجربه جهانی با ماجراهای جذاب
  4. نقشه ها ، پوسته ها و بسته های منحصر به فرد
  5. رویدادهای منحصر به فرد
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Minecraft هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Minecraft Minecraft Minecraft Minecraft

نوشته دانلود بازی Minecraft برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.