تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 6:56
کد خبر : 42980

دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای PC

دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای PC

دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای کامپیوتر هر گیمری می‌تواند به‌سادگی درگیر گیم پلی اکشن، سریع و مهیج یک عنوان شوتر اول‌شخص شود. در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی عناوین بسیاری در همین سبک ساخته‌شده‌ ..

دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای کامپیوتر

هر گیمری می‌تواند به‌سادگی درگیر گیم پلی اکشن، سریع و مهیج یک عنوان شوتر اول‌شخص شود. در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی عناوین بسیاری در همین سبک ساخته‌شده‌ و می‌توان گفت اکثر آن‌ها موفقیت خوبی کسب کرده و محبوبیت زیادی میان بازیکنان پیداکرده‌اند. دنیای وسیع سری بازی‌های Warhammer 40K برای بسیاری آشنا است و بازی Necromunda Hired Gun از استودیو Focus Home Interctive عنوانی شوتر و اول‌شخص بوده که در همین دنیا جریان دارد.

شما در بازی نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کنید که مأموریت‌های زیادی در قالب‌های مختلف بر عهده او قرارگرفته می‌شود. هدف شما ساده است. کشتن و دیگر هیچ. هر مأموریت مجموعه‌ای از تیراندازی‌ها و مبارزات با گروه‌های مختلف در دنیای وسیع بازی است که در پایان آن پول خوبی نصیبتان می‌شود. در تمام این ماجراهای پرمخاطره، سگی که یار وفادار شما خواهد بود همراهتان است تا در موقعیت‌های مختلف کمک‌حال باشد.

به‌جز طیف گسترده سلاح‌هایی که در دسترس خواهید داشت، در بازی امکان ارتقا تجهیزات و زره خود را نیز دارید و این موضوع با جزییات بالایی طراحی‌شده است. با استفاده از پولی که درازای اجرای مأموریت‌ها به دست می‌آورید می‌توانید تمام قسمت‌های زره خودتان را ارتقا دهید و یا زره کاملاً جدید و کارآمدتری را خریداری کنید. این ارتقاها قابلیت‌های جدیدی مانند اجرای پرش‌های بلندتر، امکان دویدن روی دیوار و یا استفاده از قلاب برای حرکت سریع در میدان نبرد را به کاراکتر شما اضافه می‌کنند. این موضوع تنوع خیلی خوبی به گیم پلی جذاب و مهیج بازی داده و باعث می‌شود بتوانید مسیرهای مختلفی برای پیشروی در مأموریت‌ها داشته باشید.

نکته دیگر این است که چون کاراکترتان یک آدمکش ماهر است، از همان ابتدا به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف مانند مسلسل، تک‌تیرانداز، شاتگان و سلاح‌های پلاسما دسترسی دارد. تمامی این سلاح‌ها قابلیت ارتقا نیز دارند تا قدرت تخریبی بالاتری پیداکرده و برای دشمنان سرسخت‌تر بازی مناسب شوند.

بازی در دنیای معروف Warhammer 40K و در شهر Necromunda جریان دارد که سبک و سیاقی صنعتی داشته و پیشرفت‌های زیادی در این مورد در دنیا دیده می‌شود؛ اما از طرفی این پیشرفت‌ها همه‌چیز را خشن‌تر کرده و زنده ماندن در چنین شرایطی بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. شهر توسط سه گروه اصلی اداره می‌شود که به ترتیب Orlock،Escher و Goliath نام دارند. گروه Orlock بهترین تکنولوژی‌های صنعتی را در دسترس دارند و نسبت به غریبه‌ها اصلاً مهربان نبوده و پاسخشان را فقط با گلوله می‌دهند. گروه Escher که فقط از زنان و دختران تشکیل‌شده به سلاح‌های پلاسما و مواد شیمیایی دسترسی دارند و درنهایت گروه Goliath که سلاح‌های سنگین با لباس‌های زره ای غول‌پیکر داشته و برای مقابله با آن‌ها باید سلاح‌های قدرتمندی به میدان بیاورید.

اگر تجربه‌ای جدید از شوتر اول‌شخص می‌خواهید، Necromunda Hired Gun را هرگز از دست ندهید زیرا دریایی از محتوای مهیج و اکشن را در دنیایی وسیع برای شما آماده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Borderlands 3 را نیز بررسی کنید.
در ادامه برای دانلود بازی Necromunda Hired Gun با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD FX 6300 X6 / Intel Core i5-3570K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM, Radeon HD 7770 / GeForce GTX 560 Ti
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: 30 FPS, 1920×1080 in low.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD Ryzen 5 2600 / Intel Core i5-8600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 6 GB VRAM, Radeon RX 5600 / GeForce GTX 1660
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: 60 FPS, 1920×1080 in epic.

تصاویری از محیط بازی :

Necromunda Hired Gun Necromunda Hired Gun Necromunda Hired Gun Necromunda Hired Gun

نوشته دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.