تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 13:30
کد خبر : 37186

دانلود بازی Night of the Full Moon برای اندروید

دانلود بازی Night of the Full Moon برای اندروید

دانلود بازی Night of the Full Moon برای اندروید تاکنون بازی های جذاب بسیاری معرفی و منتشر شده است که پایان داستان آنها بر اساس تصمیمات بازیکنان متفاوت بوده. یعنی اگر هر بار بازی را از اول شروع کنید و ..

دانلود بازی Night of the Full Moon برای اندروید

تاکنون بازی های جذاب بسیاری معرفی و منتشر شده است که پایان داستان آنها بر اساس تصمیمات بازیکنان متفاوت بوده. یعنی اگر هر بار بازی را از اول شروع کنید و تصمیمات جدیدی برای پشت سر گذاشتن چالش ها بگیرید، شاهد پایانی متفاوت در گیم پلی خواهید بود. بازی اندرویدی Night of the Full Moon یا به عبارت فارسی “شب ماه کامل” که یک عنوان استراتژیک است، با گیم پلی منحصر به فردی عرضه شده که در آن تصمیمات بازیکنان جریان بازی را کنترل و هدایت می کند. داستان بازی را همه قبلاً به صورت انیمیشن و در کتاب های قصه شنیده ایم، روایت شنل قرمزی که برای یافتن مادربزرگ به دل جنگل تاریک می زند اما ….

+ جنگلی تاریک، دختری تنها و روایتی هیجان انگیز که لحظه لحظه جذاب تر می شود!

شاید همه داستان شنل قرمزی را به صورت کامل شنیده باشیم، اما توسعه دهندگان استودیو Giant Network روایتی متفاوت از آن را برای شما به نمایش خواهند گذاشت. شنل قرمزی برای یافتن مادربزرگ گمشده خود به تنهایی وارد جنگل تاریک و سیاهی شد که بنظر آنجا هیچ وقت به خود روشنایی را ندیده است. هر چه که در جنگل پیشروی می کرد، شاهد نمایان شدن موجودات عجیب و غریبی بود که هر کدام ظاهری ترسناک داشتند. در شب ماه کامل، جنگل سیاه، یکی یکی حجاب های خود را کنار می زد و موارد مرموزی را به نمایش میگذاشت.

اما تا زمانی که شما در کنار شنل قرمزی هستید، جای نگرانی وجود ندارد. به کمک 400 کارت منحصر به فرد و رایگان استراتژی مبارزه ای خود را ایجاد کنید و دل مخالفان مرموزی بزنید که هر کدام برای خود ویژگی ها و جادوهای خاصی را دارد و می تواند باعث تغییر مسیر داستان شوند. شما به صورت تصادفی عاملی خواهید بود تا برخی وقایل شکل گیرد و این ماجراجویی جادویی را هیجان انگیزتر کند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. استراتژی مناسب خود را ایجاد کنید
  2. به کمک 400 کارت رایگان در برابر محاجمان ایستادگی کنید
  3. نود و دو مخالف مرموز در انتظار به چالش کشیدن شما هستند
  4. تصمیات شما خواهد بود که روند داستان را مشخص می کند
  5. گیم پلی منحصر به فرد و خط داستانی آشنا
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Night of the Full Moon هم اکنون در پلی استور منتشر شده است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Night of the Full Moon Night of the Full Moon Night of the Full Moon Night of the Full Moon

نوشته دانلود بازی Night of the Full Moon برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.