تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 15:00
کد خبر : 34244

دانلود بازی Outriders برای PS5

دانلود بازی Outriders برای PS5

دانلود بازی Outriders برای پلی استیشن 5 این ایده که بازی‌هایی با دید سوم شخص را با عناصر نقش‌آفرینی تلفیق و داستان آن را در دنیایی علمی تخیلی روایت کنند، یکی از ایده‌های موفق برای ساخت بازی بوده و همو..

دانلود بازی Outriders برای پلی استیشن 5

این ایده که بازی‌هایی با دید سوم شخص را با عناصر نقش‌آفرینی تلفیق و داستان آن را در دنیایی علمی تخیلی روایت کنند، یکی از ایده‌های موفق برای ساخت بازی بوده و همواره طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بازی‌هایی در این ژانر هرچند شاید موفق نشوند و مانند عناوینی مثل Anthem طرفداران را ناامید کنند، اما همچنان جلوه‌هایی خیره‌کننده و عمق مناسبی را برای سرگرم شدن مقطعی ارائه می‌دهند. بازی Outriders از استودیو People Can Fly جدیدترین عنوان در همین سبک و سیاق است و برای برآورده کردن انتظارات بازیکنان حرف‌های زیادی دارد.

بازی در سبک سوم شخص و در دنیای تاریک آینده جریان دارد و علاوه بر اکشن بودن گیم پلی، عناصر نقش‌آفرینی نیز در آن وجود دارد. در ابتدا شما باید کاراکتر خود را بسازید و از میان ۴ کلاس از شخصیت‌هایی که در بازی وجود دارد یکی را برای خود انتخاب کنید. کلاس‌های موجود در بازی هرکدام قابلیت منحصربه‌فردی دارند. کلاس Trickster قابلیت دست‌کاری در زمان را دارد، Pyromancer تخصص در آتش‌افروزی داشته،Devastator که می‌تواند زمین را تغییر دهد و ضربه‌هایی به‌سان زلزله را به دشمنان وارد کند و کلاس Technomancer که سازندگان اطلاعات چندانی راجع به آن نداده‌اند. قابلیت‌های مخصوص هر کلاس تنوع خوبی داشته و می‌توانند با دیگر قابلیت‌ها ترکیب‌شده و کمبوهای مرگبار و جذابی را خلق کنند. همچنین در بازی سیستم Skill-Tree شاخه‌ای و پرعمقی نیز دارد که توسط آن می‌توانید قابلیت‌های جدیدی را به دست آورید یا قابلیت‌های فعلی خود را ارتقا دهید.

شخصیت‌های شما به سلاح‌های مختلفی نیز برای از بین بردن دشمنان دسترسی دارند. سلاح‌هایی مانند مسلسل‌های خودکار یا نیمه‌خودکار، شاتگان و … که تمامی این سلاح‌ها را می‌توانید شخصی‌سازی کرده و اجزای مختلف آن‌ها را ارتقا دهید. سیستم مبارزات نیز تشکیل‌شده از پناه گرفتن پشت اجسام مختلف و شلیک در لحظه مناسب است. همچنین دشمنان شما علاوه بر انسان‌ها، موجودات فضایی نیز هستند که سرسخت‌تر و باهوش‌تر بوده اما در صورت شکست آن‌ها آیتم‌های بهتری نصیبتان می‌شود. بازی سیستم Loot را نیز در گیم پلی خود جای‌داده است و با پیشروی در بازی و افزایش سطح کاراکتر شما، Loot های بهتر و کمیاب‌تری را نیز پیدا می‌کنید. دنیای بازی نیز با سطح کاراکتر شما خودش را هماهنگ می‌کند تا همواره چالش‌برانگیز باشد و مبارزاتی نفس‌گیر را به خورد شما بدهد.

از دیگر عناصر نقش‌آفرینی بازی می‌توان به مأموریت‌های فرعی بسیار و همین‌طور صحنه‌هایی سینمایی که قابلیت انتخاب‌های مختلف در دیالوگ‌ها را به شما می‌دهد و منجر به تغییر نتیجه آن گفت‌وگو می‌شود هرچند این انتخاب‌های گوناگون تأثیر مستقیمی در داستان اصلی ندارد اما وجودش بخش نقش‌آفرینی بازی را قوی‌تر می‌کند. بازی را می‌توانید تک‌نفره یا با کمک دو نفر از دوستان خود تجربه کنید. تجربه‌ای مشابه سری بازی‌های Borderlands.

داستان بازی نیز در دنیای آینده و ماهیت علمی تخیلی‌ای دارد. انسان‌ها درحال‌توسعه جمعیت خود در سیاره‌ای بیگانه به نام Enoch هستند. در این حال یک طوفان انرژی که از آن با نام “The Anomaly” یاد می‌شود در این سیاره رخ می‌دهد. همچنین سیگنالی عجیب در سیاره منتشرشده که انسان‌ها امید دارند با استفاده از آن بتوانند در این سیاره مرموز زنده بمانند. ماهیت این طوفان نامعلوم است اما چیزی که مشخص‌شده این است که این طوفان قابلیت‌های ویژه‌ای هم به انسان‌ها و هم به ساکنان سیاره Enoch می‌دهد.

بازی ازلحاظ بصری نیز کاملاً قابل‌مقایسه با بازی‌های نسل جدید است و هیچ‌چیزی از آن‌ها کم ندارد. گرافیک چشم‌نواز و زیبا است و نورپردازی‌ها، جلوه‌های دنیای تاریک آینده در سیاره‌ای بیگانه و انیمیشن‌ها و جزییات هرکدام از شخصیت‌ها بسیار با دقت پیاده‌سازی شده‌اند و صحنه‌هایی بینهایت زیبا را جلوی چشمان شما به تصویر خواهند کشید. تجربه این بازی بی‌نظیر را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Borderlands 3 و 2 Destiny را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outriders با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Outriders Outriders Outriders Outriders Outriders Outriders Outriders

نوشته دانلود بازی Outriders برای PS5 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.