تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 16:33
کد خبر : 42062

دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای PC

دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای PC

دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای کامپیوتر حسی که دریا و اقیانوس به انسان منتقل می‌کنند را نمی‌توان با هیچ واژه‌ای بیان کرد. تاریخ بشر با ساخت کشتی و دریانوردی پیشرفت فوق‌العاده داشته است و بن..

دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای کامپیوتر

حسی که دریا و اقیانوس به انسان منتقل می‌کنند را نمی‌توان با هیچ واژه‌ای بیان کرد. تاریخ بشر با ساخت کشتی و دریانوردی پیشرفت فوق‌العاده داشته است و بنادر مختلف سراسر دنیا، منزلگاه شهرهای جدیدی در سراسر دنیا بوده‌اند. استودیو Gaming Minds به تهیه‌کنندگی شرکت مشهور Kalypso Media، بازی جدیدی در ژانر استراتژیک و مدیریت بنادر و نقل‌وانتقال کالا میان کشورهای مختلف دنیا راهی بازار کرده است. بازی Port Royale 4 Extended Edition تجربه‌ای بی‌نظیر از دریانوردی توسط کشتی‌های چوبی و زیبای قرن 17 را در جدال عظیمی برای فتح بخش‌های تازه کشف‌شده دنیا نشان می‌دهد. سوار کشتی شوید و به بنادر مختلفی در سراسر دنیا سفر کنید.

در بسته الحاقی Buccaneers شما در نقش شخصیتی به نام Jolly Roger بازی می‌کنید که دزد دریایی ماهری بوده و باید کشتی‌های مختلف را غارت کند و با منابع و پولی که به دست می‌آورد، به یکی از معروف‌ترین دزدان دریایی در منطقه دریای کارائیب تبدیل شود.مأموریت‌های جدید در کنار مدل‌های کشتی جدید برای دزدی سایر کشتی‌ها، موسیقی متن جدید و سبک و سیاق دزدان دریایی برای شهر و ساختمان‌های شما از دیگر چیزهایی است که در بسته الحاقی Buccaneers به بازی Port Royale 4 اضافه‌شده است.

قرن 17 میلادی با کشف قاره آمریکا همراه بود که باعث ایجاد مسابقه‌ای نفس‌گیر میان قدرت‌های جدید همانند انگلستان، فرانسه، اسپانیا و هلند به‌منظور فتح این قاره جدید شد. استفاده از کشتی و دریانوردی به بزرگ‌ترین وسیله برای رسیدن به آن‌سوی جهان و مناطق جدید شد. بازی Port Royale 4 Extended Edition کنترل یک کلونی از حاکمان جوان و دریانوردان خبره را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید به‌آرامی، شهر جدیدی را در حاشیه اقیانوس ایجاد کرد و با هدایت اقتصاد جهانی به سمت این شهر، آن را به یک بندر بزرگ و نقطه مهمی برای سیستم دادوستد دنیا تبدیل کرد. کنترل جزیره بزرگی در اختیار شماست تا با ایجاد مشاغل جدید و کشتی‌های نو، برگ تازه‌ای از تاریخ بشر را در این قسمت از کره زمین رقم بزنید. ایجاد ساختمان‌های جدید و اتصال جزایر به یکدیگر، ازجمله اهداف بازی به شما می‌رود.

برای اولین بار در سری بازی Port Royal، جنگ‌های دریایی را شاهد هستیم و باید ناوگان پرقدرتی را برای تصرف و دفاع از جزایر فتح‌شده ایجاد کنید و جنگ بزرگی را در سراسر اقیانوس به راه بیندازید. یکی از بخش‌های جالب بازی Port Royale 4 Extended Edition سروکله زدن با دزدان دریایی است که چالش جدی برای شما ایجاد می‌کنند. این بازی دقیقاً همان چیزی است که شما از یک اثر استراتژیک انتظار دارید و مکانیسم‌های موجود در بازی به‌خوبی حس مدیریت و اداره یک بندر بزرگ را به شما منتقل می‌کنند. هدف اصلی بازی ایجاد زنجیره‌ای از نقاط دادوستد است در سراسر دنیا و کنترل گردش مالی و کالا در این بنادر است. وقت آن است که دست‌به‌کار شوید و کشتی خود را برای سفری بلندمدت آماده کنید، کاپیتان! اگر به این سبک بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید، بازی‌های Tropico 6 و Anno 1800 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: AMD or Intel, Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 or better (2048MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: AMD or Intel, Intel Core i5 7400s @ 3.5 GHz or AMD Ryzen 5 @ 3.4 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580 or better (4096MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

Port Royale 4 Port Royale 4 Port Royale 4 Port Royale 4 Port Royale 4 Port Royale 4 Port Royale 4 Port Royale 4

نوشته دانلود بازی Port Royale 4 Buccaneers برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.