تاریخ انتشار : یکشنبه 15 می 2022 - 10:52
کد خبر : 504582

تیزر تبلیغاتی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

تیزر تبلیغاتی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

در دنیای مدرن امروز تیزرها نقش مهمی در فروش کالاها و خدمات شرکت ها دارند. یک تیزر تبلیغاتی خوب محصولات و خدمات یک شرکت را به طور کاملا شایسته ای برای مخاطبان معرفی می کند، برای همین شرکت ها برای ساختن آن حاضر هستند هزینه کنند. در طول زمان شرکت ها فهمیده اند که تبلیغات

در دنیای مدرن امروز تیزرها نقش مهمی در فروش کالاها و خدمات شرکت ها دارند. یک تیزر تبلیغاتی خوب محصولات و خدمات یک شرکت را به طور کاملا شایسته ای برای مخاطبان معرفی می کند، برای همین شرکت ها برای ساختن آن حاضر هستند هزینه کنند.

در طول زمان شرکت ها فهمیده اند که تبلیغات به شیوه سنتی بازخورد مناسبی ندارد و باید به دنبال جایگزینی بهتر برای آن باشند. تبلیغات سنتی هزینه های سنگینی را به آنها تحمیل می کرد و هیچ گونه تضمینی برای بازگشت هزینه ها وجود نداشت.

شرکت ها وقتی ایرادات تبلیغات سنتی را حس کردند و فهمیدند که اصلا مناسب نیست رو به تبلیغات تیزری آوردند. امروزه به واسطه رشد کردن اینترنت این سبک از تبلیغات بسیار رواج دارد و اکثر کسب و کارها به علت قیمت مناسبی که دارد از آن بهره می برند.

تیزر تبلیغاتی ویژگی های زیادی دارد برای همین استفاده از آن بسیار مرسوم شده است. شرکت ها به وسیله تیزر رویاها و آرزوهای خویش را دنبال می کنند. هیچ چیز برای شرکت ها مهم تر از این نیست به اهدافی که در سر دارند برسند. برای رسیدن به اهداف خود هر چیزی که کمک حال باشد را مورد استفاده قرار می دهند.

شرکت ها برای این که یک تیزر تبلیغاتی مناسب داشته باشند به سراغ آژانس دیجیتال مارکتینگ می آیند. آژانس بعد از بررسی کردن دقیق احوال شرکت دست به ساخت تیزر برای آنها می زند. اگر تیزر با کیفیت تولید شود بر تعداد مشتریان شرکت افزوده می شود و سود به خزانه آنها راهی می گردد.

 

تیزر تبلیغاتی چیست؟

نوعی آگهی ویدیویی است که در مورد خدمات و کالاهای یک شرکت به مخاطبان آگاهی می دهد و کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید داشته باشند. تیزر معمولا کوتاه است و هدفش این است که میزان فروش شرکت را در یک دوره مشخص افزایش دهد، به همین منظور شرکت ها آن را سفارش می دهند.

 

چند نوع تیزر تبلیغاتی داریم؟

تیزر انواعی دارد که هر کدام در جای خود مورد استفاده قرار می گیرد. این ویدیوها کمک می کنند تا شرکت ها به اهدافی که برای خود تعریف می کنند برسند. در ادامه برای آشنایی شما  مخاطب عزیز فقط به نام بردن اسامی اکتفا می شود.

تیزر ویدیویی رئال

تیزر ویدیویی موشن گرافیک

تیزر ویدیویی انیمیشن رئال

تیزر ویدیویی استاپ موشن

 

هدف از ساخت تیزر چیست؟

تیزرها معمولا برای اهداف خاصی توسط شرکت ها سفارش داده می شوند. هدف هر شرکت با بقیه تفاوت دارد. در ادامه به بعضی از اهداف اشاره می کنیم.

یک شرکت به دنبال فروش بیشتر است.

یک شرکت به دنبال بازدید بیشتر از سایتش است.

یک شرکت به دنبال معارفه کالاهای جدید خود است.

یک شرکت به دنبال نشان دادن توانمندی خود است.

و …

 

ویژگی های تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار

اگر می بینید که تیزرها بخشی از تجارت الکترونیک امروز شده اند به علت ویژگی هایی است که با خود به همراه دارند. این ویژگی ها سبب می شود تا کسب و کارها تمایل پیدا کنند از آنها بیشتر بهره ببرند. در ادامه این ویژگی ها را جهت آشنایی شما خواننده عزیز و گرامی نام برده و مختصر توضیح می دهیم.

 

بر میزان فروش اثر می گذارد:

هدف نهایی هر تیزر تبلیغاتی این است که میزان فروش کالاها و خدمات یک شرکت را افزایش دهد و به میزان درآمدهای آن بیفزاید. شرکت ها برای رسیدن به این هدف از آژانس های تولید محتوای ویدیویی کمک می گیرند و به آنها سفارش تولید تیزر را می دهند.

آژانس شرایط تجارت شرکت را در نظر می گیرد و دست به ساختن تیزر می زند. بعد از این که تیزر ساخته شد کمک می کند تا به کاربران زیادی نمایش داده شود. بعد از این که تیزر به صورت مناسب نمایش داده شد بر روی میزان فروش شرکت تاثیر می گذارد و درآمد را افزایش می دهد.

رسانتو2

بر میزان مشتریان می افزاید:

رویای هر کسب و کاری این است که مشتریان زیادی داشته باشد. برای این که به این رویا بشود دست پیدا کرد باید ابتدا کاملا مناسب به کاربران اینترنت نمایش داده شد. شرکت ها برای این که خوب نمایش داده شوند به سراغ آژانس ها می روند تا برایشان تیزر تولید کنند.

امروزه تجارت الکترونیک شده است و بسیار اهمیت دارد که در این فضا به خوبی نمایش داده شد. به همین منظور شرکت ها سفارش تولید تیزر می دهند. زیرا وقتی تیزر برای معارفه تولید شود و برای افراد زیادی نمایش داده شود بر میزان مشتریان شرکت افزوده می شود. به هیچ عنوان نباید قدرت یک تیزر ویدیویی را دست کم گرفت.

 

محصولات را به سادگی معرفی می کند:

برای کسب و کارها بسیار اهمیت دارد تا محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند تا آنها رغبت به خریدش پیدا کنند. در گذشته برای این که یک محصول معرفی شود رسم بود به صورت تراکت کاغذی تبلیغ شود. تراکت کاغذی بسیار خسته کننده بود و بیشتر کسانی که آن را مشاهده می کردند حوصله خواندنش را نداشتند و آن را دور می انداختند. ضمنا یک نفر باید کنار خیابان می ایستاد در سرما و گرما زحمت پخش کردنش را هم می کشید. این سبک تبلیغات فقط هزینه بی خود از جیب کسب و کارها می رفت و بازدهی مناسبی نداشت.

امروزه اما مثل گذشته نیست شرکت ها به سراغ آژانس ویدیویی می روند و سفارش تیزر می دهند. به واسطه تکنولوژی و اینترنت، تیزر برای مخاطبان جدید نمایش داده می شود. نمایش داده شدن بر بستر اینترنت دردسرهای تراک کاغذی را ندارد و به محیط زیست هم خسارتی وارد نمی کند.

بعد از این که تیزر به مخاطبان نمایش داده شد و مفهوم آن به سادگی توسط آنها درک شده و بر میزان فروش و درآمدهای شرکت اثر مثبت می گذارد. بسیار مهم است که کسب و کارها به سراغ آژانس هایی بروند که اصل سادگی را در تولید ویدیو مد نظر قرار می دهند.

 

پیام را سریع به مخاطب منتقل می کند:

یکی از بزرگترین ویژگی های تیزر تبلیغاتی این است که پیام را به سرعت با مخاطبان به اشتراک می گذارد. معمولا تیزرهایی موفق می شوند که پیام خود را مناسب و سریع به مخاطب برسانند. پیام اگر پیچیده باشد مخاطب دچار گیجی می شود.

تیزر اگر مدت زمانش طولانی شود مخاطب حوصله این را نخواهد داشت که نشسته و آن را تا انتها تماشا کند. کلا انسان عصر مدرن عجول است و ترجیح می دهد هر چیزی را در کوتاه ترین زمان ممکن بفهمد. بنابراین نباید تیزر را طولانی تولید کرد تا مخاطب به دیدنش رغبت کند و پیام را به خوبی دریابد.

 

حاشیه نمی رود:

یکی از بزرگترین ویژگی های تیزر ویدیویی خوب این است که به سراغ اصل قضیه می رود و به حواشی نمی پردازد. دلیل این که بسیاری از تیزرها در اهداف خود شکست می خورند این است که به جای پرداختن به اصل به سراغ حواشی می روند و مخاطبان را خسته می کنند.

همان طور که قبلا گفته شد انسان عصر مدرنیته بسیار عجول است و دوست دارد زود به همه چیز برسد. تیزرهایی که به حاشیه بروند و از اصل غافل شوند نمی توانند پیام را سریع انتقال دهند و همه چیز را دچار پیچیدگی می کنند. بنابراین باید به این نکته توجه شود تا یک تیزر بتواند کسب و کارها را به اهدافی که در سر خود دارند هر چه بهتر همراهی کند.

 

لحن مناسبی دارد:

بسیار مهم است که لحن زبان شخصیت تیزر با آن تناسب داشته باشد. فکر کنید یک کار که برای بزرگ سالان تهیه می شود دارای لحن کودکانه باشد. چنین تیزری از نظر بزرگسالانی که آن را می بینند مسخره به نظر می رسد و چه بسا آن را توهین به شعور خود قلمداد کنند.

بنابراین بسیار مهم است که لحن تیزر با شخصیت آن هم خوانی داشته باشد تا بتواند تاثیر خوب و مناسبی بر روی مشتریان هدف بگذارد. تیزری که لحن مناسب نداشته باشد نه تنها مشتری جذب نمی کند بلکه مشتریان را از خود دور کرده و به سرعت فراری می دهد. بنا بر این شرکت ها باید به سراغ آژانس معتبر بروند که به این نکات توجه دارد و هدفش رشد و توسعه شرکت است.

 

نتیجه گیری

همان گونه که در مقاله بالا متوجه شدید شرکت ها به کسب درآمد بسیار اهمیت می دهند و هر ابزاری که به آنها کمک کند را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهند. یکی از این ابزارها تیزر تبلیغاتی است. شرکت ها برای داشتن تیزر مناسب به سراغ آژانس های تولید محتوا می روند.

برای شرکت ها بسیار ضروری است که به سراغ آژانسی بروند که دانش و تخصص بالایی دارد. برای این که متوجه شوید چه آژانسی کیفیت لازم را دارد به رزومه آن باید توجه کرد. رزومه یک آژانس نشان می دهد که تا چه اندازه کیفیت دارد و مورد مقبولیت اهالی بازار است.

اگر آژانسی که انتخاب می شود کیفیت لازم را نداشته باشد نتیجه ای که مطلوب است حاصل نمی شود. یک آژانس ضعیف یک تیزر ضعیف را برای شرکت شما خواهد ساخت. پس بسیار ضروری است که شرکت ها در امر انتخاب آژانس نهایت توجه را داشته باشند تا از اهدافی که دارند، دور نشوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.