تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 5:00
کد خبر : 35427

دانلود بازی Brawl Stars برای اندروید

دانلود بازی Brawl Stars برای اندروید

دانلود بازی Brawl Stars برای اندروید دنیاهای تخیلی همراه با کاراکترهای فانتزی، همیشه یکی از فضاهای موردعلاقه‌ی مخاطبان بازی‌های موبایلی در عناوین مختلف بوده است به‌گونه‌ای که شاهد افزوده شدن هواداران ..

دانلود بازی Brawl Stars برای اندروید

دنیاهای تخیلی همراه با کاراکترهای فانتزی، همیشه یکی از فضاهای موردعلاقه‌ی مخاطبان بازی‌های موبایلی در عناوین مختلف بوده است به‌گونه‌ای که شاهد افزوده شدن هواداران این نوع سبک‌ها به‌طور روزافزون هستیم. حال اگر به این دنیاها کمی هیجان، اکشن و تقابل و همچنین هوش و استراتژی اضافه کنیم، خواهیم دید که بازی پرطرفدار و مشهوری مانند Brawl Stars، در سبک اکشن تولید گشته که البته این کار توسط استودیوی بازی‌سازی نام‌آشنای Supercell که خالق اثرهای بسیار مشهور دیگری مانند Clash of Clans و … صورت گرفته است.

در این بازی شما کنترل جنگجویان مختلفی را بر عهده می‌گیرید و با استفاده از این جنگجوها قرار است که در مودهای مختلف بازی که برای شما قرارگرفته است، پیروز شده و پله‌های ترقی را یکی‌یکی طی نمایید. با ارتقا و پیشرفت سربازانتان که هرکدام از آن‌ها از توانایی ویژه‌ی منحصربه‌فردی برخوردار هستند، قدرتتان را در میدان نبرد دوچندان کنید. با خرید و یا به دست آوردن پوسته‌های مختلف، پوشش جنگجوهایتان را به رخ رقیبانتان بکشید. وجود مودهای متنوع در بازی مانند جمع‌آوری الماس، بقا، امتیازی، توپ جنگجو و … که تعدادی از آن‌ها را هم می‌توان به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت چندنفره بازی کرد، باعث شده است که نه‌تنها شما هیچ‌گاه احساس خستگی نکرده بلکه برای پیشرفت در بازی نیز، بیشتر تلاش نمایید. به‌وسیله جمع‌آوری امتیازات فراوان، در جدول امتیازبندی محلی و جهانی بالا رفته و به رتبه‌های بالایی نزدیک‌تر شوید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. دارا بودن گرافیک سه‌بعدی و فانتزی
  2. امکان تشکیل تیم سه‌نفره به همراه دیگر بازیکنان در سراسر جهان برای شرکت درنبرد های مختلف
  3. گیم پلی روان و سریع متناسب با بازی موبایلی
  4. وجود رویدادها و چالش‌های روزانه همراه با جوایز مختلف
  5. امکان بازی به‌صورت تک‌نفره و یا گروهی
  6. قابلیت تشکیل گروه و یا پیوستن به گروه‌های دیگر برای انتقال اطلاعات و تعیین استراتژی‌های مختلف
  7. امکان شخصی‌سازی پوشش جنگجوها

بازی Brawl Stars هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Brawl Stars Brawl Stars Brawl Stars

نوشته دانلود بازی Brawl Stars برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.