تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 10:30
کد خبر : 37140

دانلود بازی Murderous Pursuits برای اندروید

دانلود بازی Murderous Pursuits برای اندروید

دانلود بازی Murderous Pursuits برای اندروید جرم و جنایت در تمام جهان های ممکن وجود دارد، فرقی نمی کند که دنیای بازی های ویدیویی باشد یا انسان ها، در هر طرف معادله، ما شخصی را داریم که جرم را انجام داد..

دانلود بازی Murderous Pursuits برای اندروید

جرم و جنایت در تمام جهان های ممکن وجود دارد، فرقی نمی کند که دنیای بازی های ویدیویی باشد یا انسان ها، در هر طرف معادله، ما شخصی را داریم که جرم را انجام داده و در سویی دیگر، شاهد افرادی هستیم که به عنوان قربانی از آنها یاد می شود. توسعه دهندگان کمپانی خوش نام Netease Games Global که تاکنون محصولات فوق العاده زیبایی را ارائه کرده اند، اکنون با ایده گیری از عنوان هایی همچون Among Us، بازی منحصر به فردی را توسعه داده اند که در آن جرم و جنایت بین انسان ها به صورت آشکارا نمایش داده خواهد شد. در بازی اندرویدی Murderous Pursuits گاهی در نقش قاتل و گاهی هم در نقش یک قربانی از همه جا بی خبر، به بازی بپردازید و از داستان سرگرم کننده لذت ببرید.

+ سفر به زمانه ویکتوریا و قرار گیری در هواپیمای مسافرتی با داستانی عجیب!

گیم پلی بازی در زمانه ویکتوریا و در یک هواپیمای مسافرتی رخ می دهد ،جایی که شما و هفت بازیکن دیگر باید بدون شک، شبهه یکدیگر را در روشن روز روشن بکشید! میزبان مرموز مهمانی ما، Mr. X، دائماً اهدافی را برای ردیابی و کشتن برای شما تعیین می کند. همانطور که طعمه خود را دنبال می کنید، توسط دیگر بازیکنان نیز تعقیب می شود و همیشه نگهبانانی هستند که اگر شاهد رفتار بد شما باشند شما را قفل می کنند!

هیچ کس با صدای بلند قصد ندارد تا قتل کند، بهتر است دیگران را زیر نظر داشته باشید و هیچ حرکت اشتباهی انجام ندهید تا در زمان مناسب، ضربه نهایی را وارد کنید. برای خلاصی از دید نگهبانان می توانید راه های مختلفی در پیش گیرید مثلاً در میان جمعیت قرار گیرید. به طور طبیعی رفتار کردن، به شما کمک خواهد کرد تا زودتر به هدف نهایی خود برسید. اما سوال اصلی اینجاست که چه کسی می تواند بهترین مظنون باشد ؟

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بازی به صورت چند نفره و هیجان انگیز
  2. با رفتارهای عادی، به ماموریت خود ادامه دهید
  3. همیشه افرادی مراقب شما هستند و با دیدن صحنه قتل شما قفل خواهید شد
  4. دوربین 360 درجه برای داشتن نمایی بهتر از اطراف
  5. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Murderous Pursuits هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Murderous Pursuits Murderous Pursuits Murderous Pursuits Murderous Pursuits Murderous Pursuits

نوشته دانلود بازی Murderous Pursuits برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.