تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 5:30
کد خبر : 35374

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید به منحصر به فرد ترین رویداد مسابقه ای آمریکا خوش آمدید، جایی که بین سریع بودن و اول شدن رابطه ای مستقیم وجود دارد! بازی جدید Rebel Racing می تواند برای ساعت ها و ..

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید

به منحصر به فرد ترین رویداد مسابقه ای آمریکا خوش آمدید، جایی که بین سریع بودن و اول شدن رابطه ای مستقیم وجود دارد! بازی جدید Rebel Racing می تواند برای ساعت ها و یا حتی روزهای متوالی کاربرانش را سرگرم و آنها به اوج هیجان برساند. توسعه این عنوان هیجان انگیز بر عهده تیمی قدرتمند از استودیوی بازی سازی Hutch Games بوده که آنها به خوبی این کار را به پایان رسانده اند.

+ اتومبیل های رویایی / سفارشی سازی های قدرتمند / افزودنی های هیجان انگیز!

اگر از علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی و مسابقه ای باشید، بی شک می دانید این خودروها هستند که در این عناوین نقش اصلی را بازی می کنند، در Rebel طراحان سعی کرده اند تا با ایجاد ویژگی های خاص و جزئیاتی چشم نواز برای خودروها، کاربرانشان را به اوج هیجان رسانده و آنها را برای مسابقه دادن در هر لحظه تشنه تر کنند. مسیرهای متنوعی برای مسابقه و جدال با دیگر رانندگان توسعه داده شده که هر کدام برای خود دارای ویژگی خاصی خواهد بود و می تواند به شکلی شما را به چالش بکشاند. خودروهای بازی در دسته بندی های مختلف و از کمپانی های نام آشنایی همچون BMW در دسترس شما قرار خواهند داشت، اما برای رانندگی با برخی از ماشین ها باید امتیاز مورد نیازی را کسب کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. گرافیک خارق العاده و چشم نواز
  2. وجود خودروهایی از کمپانی های مختلف
  3. گیم پلی اعتیاد آور و سرگرم کننده
  4. مسیرهای مختلف با طراحی های جذاب
  5. حالت بازی های متنوع و لذت بخش
  6. سفارشی سازی خودروها به سلیقه شخصی

بازی Rebel Racing هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Rebel Racing Rebel Racing Rebel Racing

نوشته دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.