تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 9:47
کد خبر : 27271

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch برای اندروید

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch برای اندروید

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch برای اندروید یکی از مکان های هیجان انگیزی که در جهان کنونی می توان به آن رفت و با وسایل مختلفی که دارد برای ساعت ها سرگرم بود، شهربازی ست، شهری شگفت انگیز که با ..

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch برای اندروید

یکی از مکان های هیجان انگیزی که در جهان کنونی می توان به آن رفت و با وسایل مختلفی که دارد برای ساعت ها سرگرم بود، شهربازی ست، شهری شگفت انگیز که با دستگاه های بازی پر شده، هر کدام از ابزار موجود در پارک می تواند به شکلی افراد را درگیر خود سازد و برخی هم دارای جوایزی جذاب هستند. توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Atari شاید به این فکر افتاده اند که چرا بازیکنان یک شهربازی در اسمارت فون شخصی خود نداشته باشند تا آنگونه دوست دارند، پارکشان را تزئین و به نمایش بگذارند، بر همین اساس بازی جدید و سرگرم کننده RollerCoaster Tycoon Touch طراحی و توسعه داده اند!

+ بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی ها :

چیزی بیش از 250 جاذبه فوق العاده برای کشف و استفاده در گیم پلی RollerCoaster Tycoon Touch قرار داده شده است. ماموریت های جالب و هیجان انگیزی برای تکمیل و به دست آوردن جوایز ارزنده برای بهوبد پارک در نظر گرفته شده. با پشت سر گذاشتن چالش های روزانه و هفتگی، می توانید پول بیشتری به جیب بزنید.

به شکل ساده، برای داشتن پارکی جذاب، نیاز به خلاقیت دارید، چشمه ای ناب که در روح هر کسی وجود دارد، فقط باید از آن درست استفاده کنید. با طراحی فوق العاده، رنگ آمیزی مناسب و موارد بیشتر، پارک خود را به جاذبه ای برای توریست ها و دیگر بازدیدکنندگان تبدیل کنید و در نهایت آنچه خلق کرده اید را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها شاهد خلاقیتتان باشند. پارک رویاییتان همیشه و در هر وضعیتی در جیبتان قرار دارد !!!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 250 جاذبه فوق العاده برای استفاده
  2. انواع مختلفی از وسایل بازی برای نمایش
  3. ماموریت های شگفت انگیز برای تکمیل
  4. چالش های روزانه و هفتگی
  5. گرافیک سه بعدی منحصر به فرد
  6. تغییر رنگ جاذبه های خود با انتخاب از بیش از 30 رنگ مختلف!

بازی RollerCoaster Tycoon Touch هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Touch برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.