تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 جولای 2021 - 9:22
کد خبر : 43205

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی PUBG New State آشنا شوید: پابجی موبایل با طعم جدید!

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی PUBG New State آشنا شوید: پابجی موبایل با طعم جدید!

موفقیت بازی PUBG‌ باعث شد تا تولید‌کننده به فکر خلق بازی‌های مختلفی از همین خانواده شود. شایعاتی در مورد ساخت یک پابجی با تم وسترن منتشرشده اما فعلاً زمان پرداختن به بازی PUBG New State است. این اثر ب..

موفقیت بازی PUBG‌ باعث شد تا تولید‌کننده به فکر خلق بازی‌های مختلفی از همین خانواده شود. شایعاتی در مورد ساخت یک پابجی با تم وسترن منتشرشده اما فعلاً زمان پرداختن به بازی PUBG New State است. این اثر بتل رویال مخصوص موبایل ساخته‌شده و به‌نوعی فرزندخوانده‌ی پابجی موبایل است که توسط شرکت PUBG Studio ساخته‌شده است. به‌تازگی یک تریلر سینمایی از بازی منتشرشده که سلاح‌ها و سیستم‌های مختلف بازی را به رخ همگان می‌کشد. بیایید با ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی بتل رویال رایگان آشنا شویم.

اولین نقشه بازی PUBG New State

اولین تیزر منتشرشده از بازی PUBG New State، فضای آینده‌نگرانه بازی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که با یک نقشه هشت کیلومترمربع روبه‌رو هستیم که فعلاً تنها نقشه بازی است و شامل مکان‌های مختلفی می‌شود؛ برای نمونه باید به فروشگاه، آزمایشگاه و پارکینگ اتومبیل اشاره کرد. فضای بازی مشابه فیلم‌های مدرن و مرتبط با آینده است و برعکس پابجی موبایل، فضای زیباتر با المان‌های گیم پلی تازه‌ای را شامل می‌شود.

سالن نمایش دقیقاً در مرکز نقشه قرارگرفته و فضای باز آن مخصوص اسنایپرها است. در سوی دیگر با یک فروشگاه بزرگ روبه‌رو هستیم که علاوه بر فضای باز، طبقات مختلفی را شامل می‌شود و می‌تواند فضای مناسبی برای نبردهای هیجان‌انگیز بازی PUBG New State باشد. تعدادی از بخش‌های بازی با شیشه ضدگلوله تجهیز شده و ویژگی‌های تازه‌ای را می‌بینیم که بازی پابجی موبایل را از آن فضای قدیمی و کلاسیک خارج خواهد کرد.

ساختمان بعدی که آزمایشگاه نام دارد، شامل چهار طبقه مختلف است که بخش مرکزی آن توسط شیشه ضدگلوله پوشانده شده و می‌توان آنجا پناه گرفت. پارکینگ اتومبیل هم اجازه‌ی حرکات پارکور را به بازی‌کننده می‌دهد و گزینه‌های مختلفی مانند بالا رفتن از دیوار و مخفی شدن در گوشه و کنار آن وجود دارد. یک رمپ هم برای بازی‌‌کننده‌هایی طراحی‌شده که به دنبال فرار از منطقه هستند و راه سریعی را می‌طلبند.

  • آپدیت 1.5 بازی پابجی موبایل منتشر شد: ارانگل با طعم سایبرپانک!

اتومبیل‌ها و سیستم شخصی‌سازی سلاح

توسعه‌دهندگان در تریلر جدید از وسایل نقلیه نو و سیستم شخصی‌سازی سلاح رونمایی کردند. می‌دانید که بازی‌های بتل رویال و رایگان با فروش آیتم‌های تزئینی امرارمعاش می‌کنند و این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد. تیم پابجی استودیو از یک سیستم شخصی‌سازی جالب استفاده کرده‌اند که در پابجی موبایل یافت نمی‌شود. این سیستم اجازه‌ی خرید اتومبیل‌های جدید را می‌دهد و تنها قرار نیست پوسته و اسکین برای سلاح خریداری کنید.

در مورد اتومبیل‌های بازی باید به خودرو الکتریکی به نام Volta اشاره کرد که کاملاً بی‌صداست و می‌تواند حریف را غافل‌گیر کند. البته مشکل این خودرو، مصرف بالای باتری است و باید از مناطق مشخص‌شده به رنگ آبی عبور کرد تا انرژی موردنیاز به‌منظور حرکت دادن بازی به دست آید.

بازی PUBG New State

Vulture دیگر وسیله نقلیه بازی است که درواقع یک موتورسیکلت نه‌چندان سریع است و نیاز به سوخت بالایی در سرعت‌های بالا دارد. توسعه‌دهندگان یک شیوه انتقال سریع هم به نام Tram در بازی گنجانده‌اند که توسط یک شیشه ضدگلوله محافظت می‌شود و حین سوارشدن، صدمه‌ای به بازی‌کننده وارد نمی‌شود اما حریف می‌تواند در نقطه‌ی مقصد کمین کند و تمامی افراد تیم را از دور مسابقه خارج کنید.

بازی PUBG New State دارای یک پهپاد خرید آیتم است. می‌توان با جمع‌آوری امتیازهای مخصوص، آیتم‌های مناسبی مانند گلوله و دارو را توسط پهپاد دریافت کرد. این مکانیسم شباهت زیادی به بازی Metal Gear Solid دارد و آیتم‌های مناسبی را در کمترین زمان به دست بازی‌کننده می‌رساند. جالب است که یک سری نقاط مخصوص به‌منظور شخصی‌سازی سلاح در نقشه وجود دارد که اجازه‌ی تبدیل تفنگ تک‌تیر را به یک مسلسل خودکار می‌دهد.

  • راهنمای بازی پابجی موبایل: نکاتی که باید قبل از شروع بازی بدانید

تاریخ انتشار

بازی PUBG New State برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد و فعلاً تاریخ انتشار آن مشخص نیست. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اصلی، پیش ثبت‌نام را انجام دهید تا نسخه‌های اولیه مانند آلفا و بتا را دریافت کنید. نظر شما در مورد ماجراجویی جدید پابجی چیست؟‌

منبع: GameSpot

نوشته با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی PUBG New State آشنا شوید: پابجی موبایل با طعم جدید! اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.