تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 22:59
کد خبر : 26390

دانلود بازی The Medium برای PC

دانلود بازی The Medium برای PC

دانلود بازی The Medium برای کامپیوتر همواره در یک داستان دو وجهه مختلف یا به عبارتی، دو نوع روایت وجود دارد اما مخاطبان داستان شاید به‌ندرت بتوانند به هر دو روایت دسترسی پیدا کنند. این قانون در مورد ب..

دانلود بازی The Medium برای کامپیوتر

همواره در یک داستان دو وجهه مختلف یا به عبارتی، دو نوع روایت وجود دارد اما مخاطبان داستان شاید به‌ندرت بتوانند به هر دو روایت دسترسی پیدا کنند. این قانون در مورد بازی‌هایی که تمرکز اصلی آن‌ها بر داستان قوی است نیز صدق می‌کند ولی بازی The Medium از استودیو Bloober Team سنت‌شکنی کرده و داستان خود را در دو دنیای موازی، یکی دنیای واقعی و دیگری دنیای مرموز ارواح، برای شما روایت می‌کند و اعمال شما در هرکدام از این دنیاهای موازی در دیگری تأثیر مستقیم می‌گذارد. این طراحی خلاقانه دست سازندگان را در ساخت مراحلی متنوع و همین‌طور معماهایی که شاید در هیچ بازی‌ای تابه‌حال ندیده‌اید باز گذاشته است. شما در نقش زنی به نام Marianne بازی خواهید کرد که یک جن‌گیر و متخصص امور ماورا طبیعی است که برای یافتن ریشه قدرت‌های غیب‌بینی‌اش به یک قصر خالی از سکنه در لهستان سفرکرده تا رمز رازهای آن را برای خود روشن کند. درواقع در طول بازی باید به دنبال سرنخ‌های مختلفی بگردید و هرکدام را در کنار یکدیگر به هم مرتبط کنید تا بتوانید از پس معماها برآیید و رازهای قصر را یکی پس از دیگری برملا کنید و از گذشته خود بیشتر اطلاعات کسب کنید.

گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل‌درک است و شما باید با استفاده از قدرت‌های شخصیت اصلی، اشیای نابودشده را به شکل قبلی خودش ببینید و سرنخ‌های مختلفی را در هر دودنیا به هم مرتبط کنید تا به هدف اصلی بعدی برسید. حال شاید سؤال پیش آید که این ایده دودنیای موازی چگونه در بازی پیاده شده است؟ در نقاطی مشخص از بازی، صحنه در صفحه‌نمایش به دو قسمت تقسیم می‌شود و شما کاراکتر خود را در دودنیای واقعی و ارواح به‌طور هم‌زمان کنترل خواهید کرد. دودنیای پیش روی شما، تضاد جالبی دارند، در یکی کاراکتر شما با ظاهر عادی در راهروها و اتاق‌های کاخ قدم میزند و در دیگری، کالبد روحانی شما با موهایی خاکستری در دنیایی بسیار تهی‌تر از دنیای واقعی و برزخی شکل حرکت می‌کند. هر دودنیا جزییات منحصر به خود رادارند، دنیای ارواح بسیار محیطی ترسناک و جهنمی دارد و به‌مانند کابوس‌هایی است که در شب خواب را بر چشمانمان حرام می‌کند. دست‌هایی ترسناک از جای‌جای زمین یا دیوار به سمت شما هجوم آورده تا شمارا به کام تاریکی بکشانند و همین‌طور موجوداتی اهریمنی که برای شما در ظلمات کمین کرده‌اند.

دنیای ارواح از حیث جست‌وجو ارزش بالاتری نیز دارد و بازی شمارا به این کار بیشتر تشویق می‌کند تا در دنیای جهنمی آن بیشتر غرق شوید، درازای این فداکاری شما هم سرنخ‌های بسیار بیشتری در صورت پیروزی در اختیارتان قرار خواهد داد. در طول بازی نیز می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های خود از جسم جدا شوید و به مناطقی در دنیای واقعی بروید که جسم شما قادر به رسیدن به آن قسمت‌ها نیست. استفاده از این قابلیت برای حل کردن بسیاری از معماها ضروری است. به‌مرور با پیشروی در بازی قابلیت‌های شما بیشتر و همین‌طور معماها سخت‌تر می‌شود تا استفاده درست شما از آن‌ها را به چالش بکشاند. دشمن اصلی شما در بازی روحی شیطانی به نام The Maw است که سرتاسر قصر را تسخیر کرده و نکته جالب اینجاست او نمی‌تواند کشته شود و تنها باید از دست او فرار کنید. همین حس بی‌دفاع بودن نسبت به او بسیار عنصر ترسناک بودن را در بازی قوی کرده و وقتی صداهای The Maw را می‌شنوید، لرزه بر اندامتان می‌افتد و میدانید که در دردسر افتاده‌اید.

بازی ازلحاظ گرافیکی چیزی کم نگذاشته و هر دودنیا به‌خوبی و با جزییات بسیار بالا طراحی‌شده‌اند تا چشمان شمارا میخکوب و همین‌طور به دلیل اتمسفر سنگین و ترسناک بازی، ضربان قلبتان را بالا ببرند. نورپردازی‌ها باوجوداینکه اکثر اتاق‌ها تاریک است بسیار چشم‌نواز است و دنیای ارواح نیز بسیار زیبا و ترسناک طراحی‌شده و شمارا یاد کاور بسیاری از بندهای موسیقی متال می‌اندازد. همین‌طور صداگذاری شخصیت اصلی، ارواح، The maw و تمامی محیط‌ها بسیار قوی است و به سنگین شدن جو بازی و همچنین درگیر کردن شما در این جو کمک شایانی می‌کند. این بازی یک شاهکار ترسناک با ایده‌ای جدید و منحصربه‌فرد درزمینهٔ دنیاهای موازی است که بررسی آن برای هر شخصی که برای ترس احترام قائل است ضروری است.

اگر به بازی‌هایی به سبک ماجراجویی ترسناک که با کارآگاه بازی‌های بسیار همراه است علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Dark Pictures Man of Medan و A Plague Tale Innocence را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Medium با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit version only)
Processor: Intel® Core i5-6600 / AMD Ryzen™ 5 2500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: @1080p NVIDIA GEFORCE® GTX 1650 Super or GTX 1060 / Radeon™ R9 390X
DirectX: Version 11
Storage: 55 GB available space
Sound Card: DirectX compatible, headphones recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit version only)
Processor: Intel® Core™ i5-9600 / AMD Ryzen™ 7 3700X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: @1080p NVIDIA GeForce® GTX 1660 Super / Radeon™ RX 5600XT | @4K NVIDIA GeForce® RTX 2080 or RTX 3060 Ti / Radeon™ RX 6800
DirectX: Version 12
Storage: 55 GB available space
Sound Card: DirectX compatible, headphones recommended

تصاویری از محیط بازی :

The Medium The Medium The Medium The Medium The Medium

نوشته دانلود بازی The Medium برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.