تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 10459

ثبت نام بتای محدود یک بازی Resident Evil معرفی نشده شروع شد؛ نحوه ثبت نام را بخوانید

ثبت نام بتای محدود یک بازی Resident Evil معرفی نشده شروع شد؛ نحوه ثبت نام را بخوانید

در حال حاضر هیچ مجموعه ترسناکی در کل صنعت بازی‌های ویدیویی و حتی شاید صنعت سرگرمی، به محبوبیت سری Resident Evil نیست. این مجموعه به مدت 25 سال یک بازی با عرضه سالانه بوده که چندین نسخه اصلی و فرعی را ..

در حال حاضر هیچ مجموعه ترسناکی در کل صنعت بازی‌های ویدیویی و حتی شاید صنعت سرگرمی، به محبوبیت سری Resident Evil نیست. این مجموعه به مدت 25 سال یک بازی با عرضه سالانه بوده که چندین نسخه اصلی و فرعی را تجربه کرده است. همان‌طور که پیش‌تر گزارش کردیم، هفته بعد شاهد یک رونمایی رسمی از تریلر و تصاویر Resident Evil Village خواهیم بود. با این حال گویا مورد دیگری نیز وجود دارد.

به تازگی برنامه جدیدی در توییتر رسمی این مجموعه با نام RE Ambassador راه‌اندازی شده است که کاربران می‌توانند درون آن ثبت نام کنند تا به مناسبت 25 سالگی سری به یک بتا محدود دسترسی داشته باشند. این حساب ذکر کرده است که بازیکنان می‌توانند به وسیله این برنامه‌ریزی به عنوانی از Resident Evil دست پیدا کنند که تا به حال توسط هیچ‌کس تجربه نشده است.

دومین تریلر از بازی Resident Evil Village منتشر شد [PlayStation Showcase] + کیفیت 4K

با توجه به موارد فاش شده از کپکام ما از وجود یک حالت آنلاین برای Resident Evil Village باخبر هستیم که احتمالاً به صورت یک محصول مجزا عرضه خواهد شد. افزون بر این برخی شایعات به توسعه Resident Evil Revelations 3 هم اشاره کرده‌اند. بنابراین هر دوی این موارد محتمل هستند و احتمال می‌رود که کاربران با ثبت نام خود، به چنین آثاری دست یابند.

اگر شما در نظر دارید که ثبت نام کنید و فرصت انتخاب شدن را به دست آورید، می‌توانید در برنامه Ambassador شرکت کنید. شما می‌توانید از طریق لینک مربوطه مراحل آن را پشت سر بگذارید و به صورت رسمی ثبت نام کنید. به هر حال این غافل‌گیری بدون نام تنها برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و متاسفانه گزینه‌ای برای رایانه‌های شخصی تعبیه نشده است.

مدتی پیش شاهد افشای داستان کامل بازی‌ رو به عرضه این سری بودیم بنابراین عجیب نیست که کپکام به دنبال جلب توجه هواداران است.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته ثبت نام بتای محدود یک بازی Resident Evil معرفی نشده شروع شد؛ نحوه ثبت نام را بخوانید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.