تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 7:25
کد خبر : 34602

دانلود بازی Tom Clancy’s Elite Squad برای اندروید

دانلود بازی Tom Clancy’s Elite Squad برای اندروید

دانلود بازی Tom Clancy’s Elite Squad برای اندروید سبک نقش آفرینی میزبان بازی های هیجان انگیز و جذابی است که هر کدام برای خود داستانی منحصر به فرد را دنبال می کنند. در این سبک اغلب شاهد بازی هایی هستیم..

دانلود بازی Tom Clancy’s Elite Squad برای اندروید

سبک نقش آفرینی میزبان بازی های هیجان انگیز و جذابی است که هر کدام برای خود داستانی منحصر به فرد را دنبال می کنند. در این سبک اغلب شاهد بازی هایی هستیم که می تواند مورد پسند کاربران علاقه مند به ژانر اکشن باشد. اگر شما نیز علاقه مند به صحنه های جذاب و پر برخورد هستید، برایتان یک سوپرایز داریم. عنوان جدید و هیجان انگیز Tom Clancy’s Elite Squad که پیش از این نام آن را در میان بازی های کنسولی و یا رایانه های شخصی دیده بودیم، اکنون برای اسمارت فون های اندرویدی نیز منتشر شده است.

+ هیجانی فوق العاده را در نسخه اندرویدی تام کلنسی تجربه کنید!

جهان با یک تهدید ناشناخته جدید روبرو است و طبق قوانینی که به شما میگویند در این جنگ برنده نخواهید شد بازی می کنید. به عنوان فرمانده یك گروه بی سابقه از سربازان نخبه در دل میدان نبرد به نقش آفرینی مشغول شوید.نبردهای واقعی در انتظار کسانی خواهد بود که دوست دارند قدرت خود را به تمام جهانیان نمایش دهند. در قالب دو تیم 5 نفره به رقابت مشغول خواهید شد، فرقی نمی کند در طرف مقابل چه کسی باشد اما بهتر است تا هم تیمی های قدرتمند و سازگاری را برای خود انتخاب کنید. آنها می توانند از اعضای خانواده و یا دوستان باشند.

به دنبال چه هستید وقتی که همه قهرمانان در این بازی منحصر به فرد گرد هم آمده اند؟ برای اولین بار ، می توانید قهرمانان و شرورانی را از میان شخصیت هایی چون Rainbow Six®, Ghost Recon®, The Division®, Splinter Cell®, H.A.W.X® و EndWar® انتخاب و در نهایت در عرصه نبرد PVP استفاده کنید. نبردها در محیط های نمادین از بازیهای ویدئویی تام کلنسی مانند Brooklyn Bridge ، Presidential Plane، Death Angel Church ، Detention Facility و موارد بیشتر رخ خواهد داد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. برای نبرد قهرمانان بزرگی وجود دارند
  2. رقابت در حالت 5v5
  3. تیم نخبه خود را جمع آوری کنید
  4. استراتژی ها را در زمان مناسب انجام دهید تا تیم حریف را شکست دهید.
  5. گیم پلی سرگرم کننده و نقش آفرینی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Tom Clancy’s Elite Squad هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Tom Clancy's Elite Squad Tom Clancy's Elite Squad Tom Clancy's Elite Squad Tom Clancy's Elite Squad Tom Clancy's Elite Squad

نوشته دانلود بازی Tom Clancy’s Elite Squad برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.