تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2022 - 20:19
کد خبر : 505703

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

آیا شما نیز برای تحصیل در یک کشور خارجی کانادا را انتخاب کردید؟ همان طور که می‌دانید کانادا یکی از پنج کشور برتر جهان از نظر صنعتی و اقتصادی است. تحصیل در کانادا یکی از روش‌هایی است که شما را وارد این کشور پیشرفته می‌کند. از طرفی تمامی افرادی که در دانشگاه‌های کانادا تحصیل می‌کنند

آیا شما نیز برای تحصیل در یک کشور خارجی کانادا را انتخاب کردید؟ همان طور که می‌دانید کانادا یکی از پنج کشور برتر جهان از نظر صنعتی و اقتصادی است. تحصیل در کانادا یکی از روش‌هایی است که شما را وارد این کشور پیشرفته می‌کند. از طرفی تمامی افرادی که در دانشگاه‌های کانادا تحصیل می‌کنند می‌توانند پس از اتمام تحصیلات خود در تمامی کشورها فعالیت خود را آغاز کنند. در صورتی که شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد تحصیل در کشور کانادا را دارید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

دانشگاه‌های کانادا در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد. هزینه تحصیل در هر یک از مقاطع دانشگاه‌های این کشور به نوع دانشگاه و مقطع آن بستگی دارد. برای تحصیل در این مقاطع می‌بایست تمامی مدارک تحصیلی خود را ارائه داده و در آزمون‌های ورودی شرکت کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در کانادا دریافت ویزای این کشور است. بدین معنا که دانشجویان با استفاده از نامه پذیرش می‌توانند به سفارت کانادا مراجعه کرده و درخواست ویزای خود را ارائه دهند.

 

 

مدارک تحصیل در کانادا

اثبات تمکن مالی، تمامی مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، اثبات مدارک زبان، رزومه تحصیلی و … از جمله مهم ترین مدارکی است که برای ورود به دانشگاه‌های کانادا لازم است. فرانسوی و انگلیسی دو زبان رایج در کشور کانادا به شمار می‌رود. به همین دلیل شما برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا باید مدارک زبان خود را به همراه داشته باشید. البته برخی از دانشگاه‌های این کشور نیز بدون مدرک زبان دانشجو پذیرش می‌کنند.

تحصیل در انگلستان

در صورتی که شما قصد تحصیل در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های اروپایی را دارید، ما به شما تحصیل در انگلستان را پیشنهاد می‌دهیم. انگلستان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که امکانات ویژه‌ای را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. مدرک این دانشگاه از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و دانشجویان پس از پایان تحصیل می‌توانند در بهترین مراکز دولتی مشغول به کار شوند. هزینه تحصیل در کشور انگلستان متغیر است و بر اساس نوع دانشگاه و شهر تحصیل تعیین می‌شود.

تحصیل در کانادا2

 

مزایای تحصیل در انگلستان

مدت زمان تحصیل در انگلستان به مراتب کوتاه تر از سایر دانشگاه‌های اروپایی است. به همین دلیل شما در مدت زمان کمتری می‌توانید مدارک خود را تحویل گرفته و در نتیجه هزینه‌های خود را کاهش دهید. از طرفی کیفیت دانشگاه‌های انگلستان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مدرک آن به صورت بین‌المللی قابل پذیرش است. همچنین متقاضیان با استفاده از بورسیه‌های تحصیلی می‌توانند هزینه‌های تحصیل خود را کاهش دهند. کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا سه مقطع تحصیلی در کشور انگلستان است که به صورت متمرکز دانشجو می‌پذیرد.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در انگلستان

برای تحصیل در کانادا و انگلستان نیاز به مدارکی همچون اصل و کپی مدارک هویتی، آخرین مدرک تحصیلی، مدرک زبان، ریز نمرات، توصیه نامه، پاسپورت، ویزا و … می‌باشد. هر مرکز مدارک خاصی را از متقاضیان خود دریافت می‌کند که تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند. رشته‌های پزشکی و داروسازی در کشور انگلستان از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت تحصیلی این رشته‌ها بسیار بالا می‌باشد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا شرایط خاص خود را می‌طلبد. برخی از کشورها همچون کانادا برای افراد موفق و خاص همچون هنرمندان و ورزشکاران شرایط ساده مهاجرتی را در نظر گرفته است. ولی سایر افراد برای ورود به این کشور باید از روش‌های مهاجرتی قانونی استفاده کنند. تحصیل در کانادا، سرمایه‌گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت، اشتغال به کار، ویزای توریستی و … روش‌هایی است که برای مهاجرت به این کشور در اختیار متقاضیان قرار دارد. به همین دلیل شما با استفاده از هر یک از این روش‌ها می‌توانید به کشور کانادا و یا انگلستان مهاجرت کنید.

 

تحصیل در کانادا3

مهاجرت به انگلستان

انگلستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که جمعیت بسیاری را شامل می‌شود. این کشور از آب و هوای مناسبی برخوردار است و متقاضیان بسیاری را برای مهاجرت دارد. وکیل مهاجرتی نقش بسیار مهمی را در موفقیت مهاجرت به کشورهای اروپایی برعهده دارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند از وکلای مهاجرتی کمک می‌گیرند.

بهترین شهرها برای مهاجرت به انگلستان

متقاضیان همواره تمایل دارند که در بهترین شهرهای انگلیس و در جذاب‌ترین شرایط زندگی کنند. شهرهایی همچون لندن، کمبریج، آکسفورد، لیدز، لیورپول، بریستول، ساوتهمپتون، ردینگ، منچستر و بیرمنگام از جمله بهترین شهرهای انگلستان برای زندگی به شمار می‌رود. در صورتی که با تکاپو و شلوغی مشکلی ندارید، لندن پایتخت انگلستان محلی مناسب برای زندگی است که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای مهاجرت به انگلستان چه مدارکی نیاز است؟

فرم درخواست مهاجرت، پاسپورت، اخذ مدرک تاییدیه، گواهی اثبات تمکن مالی، کارت پایان خدمت، در صورت متاهل بودن ارائه سند مهاجرت، 2 تا 3 قطعه عکس پرسنلی، ارائه اصل و کپی مدرک هویتی و … برای مهاجرت به انگلستان الزامی می‌باشد. تمامی مدارک ارائه شده باید به صورت رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود تا مورد تایید قرار گیرد. همچنین در صورت مهاجرت از طریق تحصیل می‌بایست مدارک پذیرش در دانشگاه را نیز ارائه دهید.

هزینه‌های زندگی در انگلستان

پیش از مهاجرت به انگلستان باید هزینه‌های زندگی در این کشور را در نظر بگیرید. انگلستان کشوری است که از نظر امکانات و کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل هزینه‌های زندگی در این کشور به مراتب بیشتر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد و بسیاری از مهاجرین پس از مهاجرت به کشور انگلستان به دنبال کاری برای اشتغال هستند تا بتوانند هزینه‌های زندگی در این کشور را تامین کنند.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.