تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 5:30
کد خبر : 18443

دانلود بازی Top Eleven 2021 برای اندروید

دانلود بازی Top Eleven 2021 برای اندروید

دانلود بازی Top Eleven 2020 برای اندروید تاکنون به این فکر افتاده اید که اگر یک مربی فوتبال بودید تیم خود را چگونه مدیریت می کردید و یا برای رساندن آن به صدر جدول و بودن بین تیم های برتر، از چه تاکتیک..

دانلود بازی Top Eleven 2020 برای اندروید

تاکنون به این فکر افتاده اید که اگر یک مربی فوتبال بودید تیم خود را چگونه مدیریت می کردید و یا برای رساندن آن به صدر جدول و بودن بین تیم های برتر، از چه تاکتیک هایی بهره می بردید؟ از همه مهمتر آیا مهارت کافی برای مدیریت تیم منحصر به فرد خود را دارید؟ پاسخ تمامی سوالات شما در بازی جدید و جذاب Top Eleven 2020 اثری زیبا از توسعه دهندگان کمپانی بازی سازی Nordeus نهفته شده است.

+ مدیریت تیم باشگاه منحصر به فرد خود!

با وجود بیش از 200 میلیون بازیکن ثبت نام شده در فدراسیون فوتبال، تیم رویای و قدرتمند خود را از میان آنان بسازید. باشگاه بی نظیر خود را با امکانات و تجهیزات روز و مدرن مجهز کنید و از این لوازم نهایت سود را در جهت تقویت و بهبودی بازیکنانتان ببرید. مهارت و تاکتیک های مورد نظرتان را بر روی تخته وایت برد که طرح زمین فوتبال بر روی آن است، به تیم نشان دهید تا برای برد در رقابت های لیگ و یا سوپر لیگ و همچنین جام های مختلف که به بهانه ی اینگونه رقابت ها تحریکشان کرده اید، آمادگی لازم را داشته باشند.

در نظر داشته باشید که سایر مدیران برای به چالش کشیدن مهارت و تاکتیک های شما در چشم و همچشمی های آنلاین، حاضر آماده شده اند. مانند دیگر مربی های برتر همچون مورینیو، از ترکیب مناسب برای بازیکنان و تعویض به موقعه ی آنان و همچنین گذاشتن در پست شایسته، بهره جویی کنید. از هدایا و جوایزه ارزشمند که توسط حامی ویژه به شما داده میشود برای رسیدن به قهرمانی استفاده کنید.دیگر حریفان و دوستانتان آماده ی قافل گیری شما در زمین فوتبال هستند. به آنان نشان دهید که رئیس زمین فوتبال هستید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 200 میلیون بازیکن ثبت نام شده در فدراسیون فوتبال
  2. چالش و رویداد های جدید
  3. تعیین ترکیب تیم و بازیکنان حاضر در زمین فوتبال
  4. هدایا و جوایز ارزنده توسط حامی ویژه
  5. محیط گرافیکی خیره کننده و زیبا
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب

بازی Top Eleven 2020 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Top Eleven 2020 Top Eleven 2020 Top Eleven 2020 Top Eleven 2020 Top Eleven 2020

نوشته دانلود بازی Top Eleven 2021 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.