تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2023 - 10:10
کد خبر : 506071

درصد موفقیت کاشت مو تهران چقدر است؟

درصد موفقیت کاشت مو تهران چقدر است؟

قطعاً با بررسی روش های کاشت مو می توانید به راحتی متوجه درصد موفقیت هر کدام از روش ها شوید. اما در حالت کلی باید بگوییم که در کاشت مو تهران مسائل مختلفی می تواند در درصد موفقیت آمیز بودن پیوند مو طبیعی سر مؤثر باشد. کاشت مو که امروزه در کلینیک vip انجام می

قطعاً با بررسی روش های کاشت مو می توانید به راحتی متوجه درصد موفقیت هر کدام از روش ها شوید. اما در حالت کلی باید بگوییم که در کاشت مو تهران مسائل مختلفی می تواند در درصد موفقیت آمیز بودن پیوند مو طبیعی سر مؤثر باشد. کاشت مو که امروزه در کلینیک vip انجام می شود، بسیار مورد توجه افراد طاس قرار گرفته است. این افراد همواره به دنبال راهی برای رفع طاسی سر خود هستند. از این رو با بهره گیری از روش های مختلف کاشت مو، این مشکل را برای همیشه بر طرف می کنند. با توجه به این موضوع در ادامه مطالبی را در خصوص درصد موفقیت کاشت مو تهران برای شما شرح می دهیم.

موفقیت کاشت مو تهران چقدر است؟

باید بگوییم که درصد موفقیت آمیز بودن کاشت مو در تهران به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. از این رو برای اینکه بتوانیم درصد موفقیت کاشت مو تهران را ارزیابی کنیم، باید پارامتر های تعیین کننده را نیز مورد برسری قرار دهیم.  به طور کلی پارامتر هایی که می توان برای پیدا کردن درصد موفقیت آمیز بودن کاشت مو در نظر گرفت، به شرح زیر است.

  • زیرساخت‌های بالینی در جراحی نقش بسزایی دارند.
  • فناوری ای که کلینیک برای کاشت مو استفاده می کند.
  • میزان تخصص و تبحر پزشکی که عمل را انجام خواهد داد.
  • مشاوره و پشتیبانی بیماران برای درمان پس از کاشت مو

قطعاً بیش از هر موردی، تبحر و تجربه پزشک معالج در این عمل زیبایی مؤثر است. از این رو بسیار حائز اهمیت است که پزشک و کادر درمان تا چه میزان در کاشت مو تهران تجربه کاری دارند. تأثیر این موضوع به گونه ای است که اگر پزشک تخصص لازم را برای انجام این عمل داشته باشد، قطعاً نتیجه عمل بسیار خوب خواهد بود.

انتخاب روش کاشت مو تهران و تأثیر آن در درصد موفقیت کاشت

علاوه بر میزان تجربه و تخصص پزشک، انتخاب روش انجام کاشت مو تهران نیز می تواند در موفقیت  عمل مؤثر باشد. از این رو می توان گفت که یکی دیگر از مؤثر ترین عوامل در میزان درصد موفقیت کاشت مو، روش انتخابی است. در حالت کلی چندین روش بیشتر برای انجام کاشت مو در دنیا وجود ندارد. از این رو در ادامه این مقاله این روش ها را به شما معرفی می کنیم.

کاشت مو تهران به روش Fit و میزان درصد موفقیت این روش

در این روش کاشت مو تهران، کاشت توسط استخراج واحدهای فولیکولی یا Fit  انجام می شود. از این رو این روش را در واقع می توان یک روش ترمیم موی دائمی دانست. بنابراین در این تکنیک، موها پس از کاشت به خوبی رشد کرده و کاملاً روندی طبیعی را طی خواهند کرد. روند کار در این تکنیک به این گونه است که به کمک یک پانچ گرافت‌ ها به طور کامل از بانک موی پشت سر برداشته می شوند.

البته می توان گرافت ها را از پشت گوش نیز برداشت کرد. سپس این گرافت ها پس از شسته شدن و جاداسازی، در نواحی بدون مو کاشته می‌شود. می توان گفت که این روش دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد. چرا که در این روش به هیچ وجه قسمت اهدا کننده پیازچه مو نیازی به بخیه ندارد. شایان به ذکر است که می توان از این روش برای کاشت ابرو و ریش نیز بهره گرفت. نتیجه و درصد موفقیت این عمل بسیار بالا است.

درصد موفقیت کاشت مو تهران چقدر است؟

کاشت مو تهران به روش Fut و میزان درصد موفقیت این روش

در این روش کاشت مو در واقع از بانک مو که در پشت سر قرار دارد، گرافت ها را به طور نواری در برش می دهند. از این رو پوست سر در این مرحله به صورت یک نوار نازک برداشته می شود. سپس محل اهدا کننده گرافت مو را بخیه می زنند. این روش در واقع یک جراحی محسوب می شود. بنابراین باید تمامی نکات بهداشتی برای جلوگیری از عفونت را در نظر بگیرید. در ادامه گرافت‌ های برداشت شده ابتدا شسته و جداسازی می شوند. در مرحله آخر گرافت های سالم در ناحیه دریافت کننده، پیوند زده می شوند.

شایان به ذکر است که در این تکنیک، به هیچ وجه به گرافت های مو آسیبی نمی رسد. از این رو کیفیت و تراکم آن ها پس از کاشت بسیار بالا خواهد بود. اما دقت داشته باشید که در واقع این روش کمی تهاجمی تر بوده و دوران نقاهت آن کمی بیش تر از سایر روش ها است. می توانید این تکنیک کاشت مو  تهران در کلینیک  vipکاشت مو قابل انجام است.

جالب است بدانید که هزینه این عمل بسیار کم و درصد موفقیت آن بسیار بالا است. از این رو این روش یکی از محبوب ترین روش های کاشت مو به شمار می رود. اما دقت داشته باشید که این روش در واقع بیش تر برای افرادی مناسب است که بانک مو بسیار خوبی دارند.

کاشت مو تهران به روش Sut  و میزان درصد موفقیت این تکنیک

می توان گفت که این روش روندی بسیار شبیه به روش Fit دارد. اما تنها تفاوت این روش در این است که به جای پانچ دستی، از دستگاه فول اتوماتیک بهره می گیرند. از این رو به زبان ساده تر، در این روش از دستگاه فول اتوماتیک برای برداشت گرافت و کاشت آن در محل دریافت کننده استفاده می کنند. در این روش استفاده از دستگاه های فول اتوماتیک موجب سرعت بخشیدن به عمل برداشت و کاشت گرافت ‌ها می ‌شود.

از این رو در این تکنیک آسیب بسیار کمی به گرافت‌ ها وارد می شود. در نتیجه کاشت مو تهران با سرعت و دقت بسیار بالاتری انجام می شود. درصد موفقیت این عمل نیز بسیار بالا بوده و میزان رضایتمندی افراد بسیار چشم گیر است.

نشانه های موفقیت کاشت مو تهران چیست؟

باید بگوییم که اولین و مهم ترین نشانه در موفقیت کاشت مو در تهران، خارش در محل کاشت و دلمه بستن سر است. از این رو در این شرایط به هیچ وجه نباید پوست سر را بخارانید و یا اینکه دلمه‌ ها را بکنید. همچنین بسیار مهم است که در این شرایط حتماً به موقع استحمام کنید. از این رو در ادامه باید از پماد هایی که دکتر متخصص برایتان تجویز کرده است نیز بهره بگیرید.

با رعایت این نکات می توانید پس از مدتی شاهد ریزش دلمه ها شده و از رشد مو سر خود لذت ببرید. البته دقت داشته باشید که ممکن است در این شرایط مقداری از موهای کاشت شده بریزد که این موضوع کاملاً طبیعی است. بنابراین به هیچ وجه ناراحت نشده و استرس نگیرید. تنها وقتی که 60 تا 70 در صد موهای کاشت شده شما ریخت، به دکتر معالج مراجعه کنید.

چه عواملی می تواند درصد موفقیت کاشت مو تهران را تحت تأثیر قرار دهد؟

مهم ترین و در واقع پر اهمیت ترین عامل تحت تأثیر قرار گرفتن عمل کاشت مو، پزشک است. از این رو حتما باید پزشک و معالج شما در عمل کاشت ریش در تهران و یا کاشت مو در تهران، با تجربه باشد.

همچنین باید بگوییم که روش برداشت گرافت ها نیز می تواند درصد موفقیت این عمل را تعیین کند. از این رو اگر به کلینیکی با تجهیزات قدیمی و کادر درمان بی تجربه مراجعه کنید، عمل شما موفقیت آمیز نخواهد بود. پس بسیار بهتر است برای بالا رفتن درصد موفقیت کاشت مو، کلینیکی را انتخاب کنید که مجوز وزارت بهداشت را دارد. همچنین این کلینیک باید مجهز به جدید ترین تکنولوژی‌های روز دنیا باشد.

در انتها باید بگوییم که مراقبت‌های قبل و بعد از عمل کاشت مو نی بسیار حائز اهمیت است. از این رو از پزشک معالج خود در خصوص مراقبت های بعد از کاشت مو سؤال بپرسید. از این رو آموزش های لازم را از پزشک یاد گرفته و بعد کاشت مو به طور مرتب و با دقت بالا انجام دهید.

سایر مواردی که درصد موفقیت کاشت مو تهران را افزایش می دهد

در ادامه به بررسی دیگر عوامل بسیار مؤثر در درصد موفقیت کاشت مو می پردازیم. از این رو همراه ما باشید.

  • دوری از استرس و اضطراب
  • به هیچ وجه در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • سعی کنید در واقعی که هوا بارانی و یا طوفانی است از خانه خارج نشوید.
  • به طور مرتب حمام رفته و بهداشت خود را رعایت کنید.
  • در محیط های آلوده قرار نگیرید.
  • به هیچ وجه ورزش هایی را انجام ندهید که موجب عرق کردن بیش از حد شما شود.
  • به هیچ وجه به مکان هایی مانند استخر، سونا و یا دریا نروید.
  • حتماً سعی کنید از مکمل های تقویت کننده مو و بدن بهره بگیرید.
  • غذاهای سالم استفاده کنید.
  • دخانیات مصرف نکنید. در صورت مصرف دخانیات سعی کنید مصرفتان را کم تر کنید.
  • می توانید برای کاهش دردتان از مسکن ها و داروهایی که پزشکتان توصیه می کند، استفاده کنید.
  • همچنین در صورت تجویز پزشک می توانید از ماینوکسیدیل و فیناستراید استفاده کنید.

ماساژ سر بعد از کاشت مو و تأثیر آن در درصد موفقیت کاشت

دقت داشته باشید که به طور کلی ماساژ می تواند خون رسانی به اعضای بدن را منظم کند. از این رو می توانید با ماساژ سر پس از کاشت مو در افزایش خون رسانی به سر مؤثر باشید. البته دقت داشته باشید که ماساژ باید در زمان درست و به درستی انجام شود تا بتواند مؤثر واقع شود. زیرا در غیر این صورت ماساژ دادن حتی می تواند موجب ریزش کاشت مو تهران شود.

دقت داشته باشید که می توانید بعد از سه تا چهار هفته ماساژ پوست سر را آغاز کنید. در حالت کلی می توان روش های بسیار زیادی را برای ماساژ سر امتحان کرد. اما در تمامی روش ها دقت داشته باشید که فشار بالایی را به پوست سر و موهایتان وارد نکنید.

درصد موفقیت کاشت مو تهران چقدر است؟

کلینیکvip را بیشتر بشناسیم

مجموعه vip همواره یکی از معتبر ترین مجموعه های درمانی برای انجام عمل های زیبایی به شمار می رود. شما می توانید برای انجام کاشت ریش در تهران و یا انجام کاشت مو به این کلینیک مراجعه کنید. البته علاوه بر عمل های زیبایی ذکر شده، بسیاری از عمل ها را می توایند در این مجموعه انجام دهید. کلینیک وی ای پی مجهر ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا را در خود جای داده است. همچنین در این کلینیک همواره از پزشکان متخصص و کادر درمان با تجربه بهره گرفته می شود. از این رو درصد موفقیت عمل های زیبایی و رضایتمندی افراد متقاضی بالا است.

سؤالات متداول

آیا کاشت ابرو با روش های قدیمی خوب است؟

بله. البته اگر بانک موی سالم و با تراکم بالایی داشته باشید می توانید از آن جواب بگیرید. اما با این وجود بهتر است یک پزشک مجرب بهترین روش را برای شما انتخاب بکند.

آیا ماساژ سر می تواند درصد موفقیت کاشت مو را افزایش دهد؟

بله، اگر ماساژ به صورت اصولی و در بازه های زمانی ایده آل باشد می تواند کاشت مو را به موفقیت برساند.

مهم ترین عاملی که می تواند درصد موفقیت کاشت مو را تحت تأثیر قرار دهد چیست؟

علم، تجربه و تخصص پزشک معالج بهترین عامل برای موفقیت در کاشت مو می باشد.

دیگر عامل مهم و تأثیر گذار در میزان درصد موفقیت کاشت مو تهران چیست؟

علاوه بر تجربه و تخصص پزشک معالج، روش و تکنیک کاشت مو نیز می تواند بر میزان درصد کاشت مو مؤثر باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.