تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 5:31
کد خبر : 34916

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ از یک شارژر ۱۵ واتی بهره خواهد برد

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ از یک شارژر ۱۵ واتی بهره خواهد برد

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ از یک شارژر ۱۵ واتی بهره خواهد برد در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G منتشر شده است و حالا اطلاعاتی درباره قابلیت‌های شارژر باتری این هندست به بیرون د..

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ از یک شارژر ۱۵ واتی بهره خواهد برد

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G منتشر شده است و حالا اطلاعاتی درباره قابلیت‌های شارژر باتری این هندست به بیرون درز پیدا کرده است.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شد

  • سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ گواهی IP را دریافت کردند

این اطلاعات که توسط سازمان FCC چین منتشر شده است نشان می‌دهند که گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G به‌همراه یک آداپتور شارژ Adaptive Fast Charge در جعبه خود عرضه خواهد شد. این شارژر سال‌هاست که در جعبه گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ ارائه می‌شود و دارای خروجی حداکثر ۱۵ وات (۹V @ 1.67A) است. این شارژر همان شارژی است که به‌همراه گلکسی زد فلیپ نیز عرضه شده بود.

گلکسی زد فلیپ ۳ 5G

سازمان FCC چین گوشی جدید سامسونگ را با شماره مدل SM-F7110 لیست کرده که نشان می‌دهد ما با نسخه چینی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G طرف هستیم.

اخیراً رندرهای این هندست نیز منتشر شده بود که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دادند. طبق شایعات، گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G در ماه جولای معرفی خواهد شد و باتری آن احتمالاً دارای همان ظرفیت باتری مدل قبلی‌اش خواهد بود. کار پردازش دستگاه را هم یا یک چیپست میان‌رده یا اسنپدراگون ۸۸۸ بر عهده خواهد داشت. از آنجاییکه گزارش‌های اخیر، به کاهش قابل‌توجه قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G اشاره کرده‌اند، می‌توان حدس زد که این گوشی به احتمال زیاد از جدیدترین محصول کوالکام استفاده خواهد کرد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.