تاریخ انتشار : شنبه 19 مارس 2022 - 5:54
کد خبر : 503892

راهنما خرید سرشور آرایشگاهی در سال 1401

راهنما خرید سرشور آرایشگاهی در سال 1401

آرایشگاه های امروزی جهت عرضه بهترین خدمات به مشتریان از لوازم بسیاری استفاده میکنند که ازآن جمله می توان به صندلی آرایشگاهی، ترولی، کوپ و .. اشاره داشت. هر کدام از این لوازم، کاربردهای ویژه ای دارند و می توانند نیازهای متنوع آرایشگران را پاسخگو باشند. در این بخش تلاش داریم در مورد سرشور صحبت

آرایشگاه های امروزی جهت عرضه بهترین خدمات به مشتریان از لوازم بسیاری استفاده میکنند که ازآن جمله می توان به صندلی آرایشگاهی، ترولی، کوپ و .. اشاره داشت. هر کدام از این لوازم، کاربردهای ویژه ای دارند و می توانند نیازهای متنوع آرایشگران را پاسخگو باشند. در این بخش تلاش داریم در مورد سرشور صحبت کنیم؛ وسیله ای کاربردی که امروزه در اکثر آرایشگاه ها یافت می شود. این وسیله به تجربه هرچه بهتر مشتری از خدمات آرایشگاهی کمک خواهد کرد. در ادامه سعی داریم شما را با کاربردها و انواع صندلی سرشور و همچنین معیارهای با اهمیت در خرید سرشور در فروشگاه سالن salonema ما آشنا سازیم.

موارد استفاده صندلی سرشور 

این محصول شامل یک صندلی است که کاسه (سینک) شستشو در بالای آن نصب شده است. همچنین برای تأمین آب موردنیاز برای شستشوی سر افراد، یک یا چند شیر آب به سینک وصل شده است. در بسیاری از مواقع لازم است تا آرایشگر قبل از کوتاه کردن مو، ایجاد تغییرات در مو و یا استفاده از مواد آرایشی، مقداری از موهای فرد را مرطوب کند. همچنین بعد از کوتاه کردن مو و استفاده از مواد آرایشی، مقداری مواد آرایشی و بهداشتی و موی کوتاه شده بر روی سر و صورت فرد باقی می ماند که لازم است پس از تمام شدن کار، شسته شود. با کمک این وسیله کاربردی، آرایشگران می توانند به راحتی مو و صورت مشتری خود را چه قبل از انجام آرایش و پیرایش و چه بعد از آن شستشو نمایند.

قیمت سرشور آرایشگاهی

در هنگام خرید سرشور آرایشگاهی یکی از مواردی که ممکن است ذهن شما را به خود معطوف کند قیمت سرشور ارایشگاهی می باشد . قیمت سرشور ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد . برای خرید سرشور آرایشگاهی با قیمت مناسب می توانید با کمی جستجو در سایت سالن ما و یا تماس با مشاوران ما یک خرید راحت و مطمئن داشته باشید .

انتخاب رنگ سرشور آرایشگاهی

سرشور آرایشگاهی از دو قسمت بدنه و سنگ سرشور تشکیل شده است . در انتخاب رنگ باید دقت داشته باشیم که رنگ این دو قسمت با هم خوانایی داشته باشند . بدنه سرشور آرایشگاهی با و جود چرم های رنگارنگ در بازار میتواند به سلیقه شما هر رنگی داشته باشد . پس از انتخاب رنگ بدنه رنگ کاسه سرامیکی سرشور را اتنخاب کنید . کتسه عا عموما به رنگ های سفید ، مشکی ، طلایی ، نقره ای و …. به صورت ساده و طرح دار در بازار موجود می باشد .

سرشور ایستاده

بهترین سرشور ایستاده را خریداری کنید که هم برای شما و هم برای مشتری شما موثر و راحت باشد.

خرید صندلی سرشور اجازه می دهد تا تمام مراحل را بدون ایجاد آشفتگی در فضای کار خود انجام دهید.

کاسه های سرشور ایستاده بسته به نیاز و سلیقه شما می توانند ثابت یا متحرک باشند، و یک عنصر مهم برای سالن شما به شمار میروند.

در اینجا شما می آموزید که چگونه آنها را انتخاب کنید و چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید.

سالنها مکانهای شلوغی هستند و اغلب فعالیتهای زیادی در سالنها انجام می شود.

برای صاحبان آرایشگاه ها استفاده از تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت به ارزش  کار آنجا می افزاید و همچنین کارایی کارکنان را افزایش میدهد.

سرشور یکی از این تجهیزات سالن است که می تواند تا حد زیادی به بهبود عملکرد سالن داران کمک کند.

این محصول ایستاده را می توان بدون نیاز به ثابت کردن آنها، به طور مستقل استفاده کرد.

سرشور ایستاده فضای بسیار کمی را اشغال می کند، به این معنی است که می توان آنها را در هر مکانی از سالن نگهداری کرد که به ایده یک سالن داری مدرن و با مدیریت خوب اضافه می کند.

یافتن یک سرشور مناسب کار ساده ای نیست زیرا مدل های مختلفی در بازار موجود است.

و نیازمند تحقیق و بررسی ویژگی ها، مشخصات، جوانب مثبت و منفی آن محصول است.

راهنما خرید سرشور آرایشگاهی در سال 1401

درباره فروشگاه اینترنتی تجهیزات سالنِ ما

فروشگاه سالن ما مفتخر است که تجهیزات کسب و کار ها را تولید، پخش و فراهم میکند، و تا امروز تجهیزاتی چون تجهیزات آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سالن بدنسازی را آماده فروش و ارسال به تمام نقاط کشور کرده است و تجهیزات مابقی کسب و کار هارا در برنامه طولانی مدت خود دارد. تمامی محصولات موجود در این وبسایت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. در هرکجای میهن عزیزمان که هستید تنها با یک کلیک یا تماس سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.