تاریخ انتشار : شنبه 14 آگوست 2021 - 14:31
کد خبر : 44087

مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاقی منتشر شد

مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاقی منتشر شد

مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاقی منتشر شد ما معمولاً قبل از معرفی یک گوشی هوشمند شاهد درز تدریجی اطلاعات آن هستیم، اما حالا در یک اتفاق نادر مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاق..

مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاقی منتشر شد

ما معمولاً قبل از معرفی یک گوشی هوشمند شاهد درز تدریجی اطلاعات آن هستیم، اما حالا در یک اتفاق نادر مشخصات کامل گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به‌طور اتفاقی منتشر شده است.

هرچند پست وبلاگی مربوط به مشخصات ردمی ۱۰ درحال‌حاضر حدف شده است؛ اما براساس اطلاعاتی که در این پست منتشر شده بود، ردمی ۱۰ ارتقاهای بزرگی نسبت به گوشی ردمی ۹ خواهد داشت. ما براساس رندرهای ردمی ۱۰ می‌دانیم که این گوشی دارای ظاهر بسیار جذابی خواهد بود و احتمالاً در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • شیائومی هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ پرو را معرفی کرد

  • شیائومی از لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ و ردمی e-Learning ادیشن رونمایی کرد

اما درباره مشخصات ردمی ۱۰ باید بگوییم که این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی با رزولوشن +FHD خواهد بود که نرخ نوسازی آن با توجه به محتوای پخش‌شده از گوشی به‌طور اتوماتیک تنظیم خواهد شد. کار پردازش ردمی ۱۰ را تراشه هلیو G88 مدیاتک در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت و همچنین انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات تامین خواهد کرد. یک شارژر ۲۲.۵ واتی هم در جعبه گوشی وجود خواهد داشت.

اما در بخش دوربین، ردمی ۱۰ دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که ارتقا بزرگی نسبت به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ردمی ۹ محسوب می‌شود. ما در کنار این دوربین، شاهد یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی نیز خواهیم بود. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در داخل سوراخ هول پانچ این گوشی وجود خواهد داشت.

سایر مشخصات ردمی ۱۰ شامل یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، سنسور اثر انگشت کناری و رابط کاربری MIUI 12.5 خواهند بود.

قیمت و نحوه عرضه ردمی ۱۰

هرچند پست وبلاگی مربوطه، اشاره‌ای به قیمت ردمی ۱۰ نکرده است، اما ما انتظار داریم که قیمت این گوشی کمی بیشتر از قیمت ۲۲۰ دلاری ردمی ۹ باشد. ردمی ۱۰ در سه نسخه ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد که از طریق وب‌سایت خود شیائومی قابل‌خرید خواهد بود.

البته پست وبلاگی مذکور، به یک تاریخ ۱۸ آگوست اشاره کرده است که معلوم نیست این تاریخ اشاره به تاریخ معرفی ردمی ۱۰ دارد یا مربوط به چیز دیگری است. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه جزئیات دیگری درباره این گوشی منتشر می‌شود.

منبع: Android Authority

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.