تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آگوست 2022 - 14:21
کد خبر : 505169

راههای افزایش فشار آب ساختمان بدون استفاده از پمپ آب

راههای افزایش فشار آب ساختمان بدون استفاده از پمپ آب

  آیا با فشار کم آب در خانه و ساختمان و آپارتمان خانه خود مشکل دارید؟ رفع گرفتگی لوله، تنظیم شیرهای آب، بالا بردن آب مخزن، تعویض یا جایگزینی رگولاتورهای فشار و برداشتن رگولاتورهای جریان همه مواردی هستند که باید انجام شوند. چگونه فشار آب را بدون پمپ آب افزایش دهیم؟ برای افزایش فشار آب

 

آیا با فشار کم آب در خانه و ساختمان و آپارتمان خانه خود مشکل دارید؟

رفع گرفتگی لوله، تنظیم شیرهای آب، بالا بردن آب مخزن، تعویض یا جایگزینی رگولاتورهای فشار و برداشتن رگولاتورهای جریان همه مواردی هستند که باید انجام شوند.

چگونه فشار آب را بدون پمپ آب افزایش دهیم؟

برای افزایش فشار آب به تکنیک های ساده، کاربردی و کم هزینه نیاز دارید. که نکات زیر از طرف بزرگترین سایت مشاوره انتخاب تجهیزات صنعتی در ایران توصیه شده است که میتوانید از طریق این لینک مشاهده فرمایید

نحوه افزایش فشار آب بدون پمپ چگونه است؟

تعویض لوله های قدیمی که رسوب گرفته است

اگر احساس کردید که گرفتگی لوله ها بر فشار آب شما تأثیر می گذارد، لوله های خود را آزمایش کنید. اگر منبع فشار کم آب باشند، همه آنها تعویض می شوند. حتی می توانید با لوله های بزرگتر برای افزایش فشار کل استفاده کنید.

تعویض رگراتور فشار

ممکن است رگولاتور فشار آب مشکل داشته باشد. با تنظیم رگولاتور، می توانید آن را بررسی کنید. آن را روی یک تنظیمات بالاتر تنظیم کنید و به نحوه واکنش آن دقت کنید. اگر تغییری مشاهده نکردید، ممکن است رگولاتور شما خراب باشد. در نتیجه در این صورت باید رگولاتور فشار آب را تعویض کنید.

نشتی در سیستم لوله کشی

فشار آب در نتیجه نشتی لوله ها کاهش می یابد. ممکن است یک نقطه مرطوب در خانه شما در نتیجه نشت لوله کشی باشد. با این وجود، می توانید تمام شیرها یا شیرهای آب خانه خود را ببندید و بررسی کنید که آیا کنتور آب هنوز کار می کند یا خیر. هنگامی که کنتور شروع به کار می کند، نشان دهنده نشتی است. کل خانه را برای هر گونه نشتی لوله بررسی کنید.

تنظیم شیر اصلی و فلکه های آب

نزدیک کنتور آب جایی است که شیر اصلی را پیدا خواهید کرد. این شیر جریان آب را از طریق لوله ها به شیرهای شما تنظیم می کند. باید محل شیر را پیدا کنید و از باز بودن کامل آن اطمینان حاصل کنید. در طول تعمیرات معمولی سیستم لوله کشی، لوله کش ممکن است به طور تصادفی شیر را بچرخاند. در نتیجه، اگر فشار کم آب خانه شما با تعمیر و نگهداری اخیر مطابقت دارد، آن را بیشتر بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که آب اصلی شما توسط پیمانکار قطع شده باشد. او پس از اتمام کار دریچه را به طور کامل باز نکرد. در نتیجه فشار آب شما پایین است.

چه چیزی باعث فشار کم آب در خانه می شود؟

مانع بسته شدن شیر اصلی آب

اگر اخیراً خانه جدیدی خریداری کرده اید یا کارهای ساختمانی در ملک خود انجام داده اید، ممکن است دریچه های آب شما به طور کامل باز نشده باشد.

اگر شیر آب تا حدی بسته باشد، ممکن است مقدار آب ورودی به خانه را محدود کنید. فقط مطمئن شوید که شیر کاملا باز است تا مشکل برطرف شود.

اگر اجرای موارد بالا تاثیر گذار نبود؟

در صورتی که اجرا موارد بالا در افزایش فشار آب خانه شما تاثیر گذار نبود شما 2 راه برای بر طرف کردن مشکل در پیش رو خواهید داشت:

1)     خرید و تصب پمپ آب خانگی و تجهیزات جانبی که مطابق با محل سکونت شما که چه ساختمان آپارتمان یا خانه ویلاییی باشد که برای مشاوره تخصصی خرید پمپ آب خانگی میتوانید با سایت های این زمینه در ارتباط باشید.

2)     تماس با لوله کش یا مجموعه تعمیرات آن برای یافتن مشکل و حل و برطرف کردن آن

Increase water pressure without a pump

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.