تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 8:00
کد خبر : 14303

رایانه شخصی لوی مینی لنوو معرفی شد

رایانه شخصی لوی مینی لنوو معرفی شد

رایانه شخصی لوی مینی..

رایانه شخصی لوی مینی لنوو معرفی شد

لنوو نوع منحصر به فردی از کامپیوتر را به نام لوی مینی معرفی کرده است. این دستگاه جدید برای ارائه تجربه‌ای خارق‌العاده طراحی و ساخته شده است در حالی که لنوو اندازه دستگاه را به طرز باورنکردنی کوچک و قابل حمل نگه داشته است. این دستگاه دارای اندازه صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که آن را به دستگاهی قابل حمل تبدیل می‌کند. لنوو هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت لوی مینی اعلام نکرده است. این دستگاه دارای محصولات جانبی مانند کنترل کننده های بازی و یک پایه است که امکان خروجی HDMI را دارد.

لنوو لوی مینی را معرفی کرده است که رایانه ای است که دارای شکل منحصر به فرد است و با رایانه های استاندارد تفاوت دارد

رایانه شخصی لوی مینی دارای عملکرد قدرتمندی است و می‌تواند حداکثر به پردازنده موبایل اینتل Core i7 نسل یازدهم مجهز شود که از گرافیک اینتل آیریس Xe بهره می‌برد. گرافیک اینتل آیریس Xe صفحه نمایش ۸ اینچی این دستگاه را تأمین می‌کند. این صفحه نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ ۱ در ۱۲۰۰ پیکسل با سرعت تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. این دستگاه با ارائه مقدار قابل توجهی قدرت گرافیکی می‌تواند از پردازنده موبایل اینتل Core i7 نسل یازدهم برخوردار باشد. این محصول دارای طراحی قابل حمل و طراحی سفید کریستالی است و وزن کلی این دستگاه فقط ۱٫۲۸ پوند است که امکان ذخیره سازی و حمل و نقل بسیار راحت‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

این رایانه در کنار طراحی قابل حمل فوق‌العاده، عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این طراحی منحصر به فرد همچنین امکان بارگذاری اختیاری با خروجی HDMI و کنترلرهای بازی را فراهم می‌کند. این گزینه‌های مختلف به گیمرها این امکان را می‌دهد تا لوی مینی را برای کاربردهای خاص خود، یا یک دستگاه بازی قابل حمل یا متصل به تلویزیون، تنظیم کنند.

این دستگاه همچنین دارای یک داک اختیاری است. این داک دارای یک پورت HDMI، جداکننده پورت‌های USB Type-C، و پورت‌های USB نوع A است.

Lenovo LAVIE MINI PC

کنترل کننده بازی از طرح استاندارد بازی، از جمله لرزش، دکمه‌های تریپر و دنده‌های آنالوگ برخوردار است. رایانه شخصی لوی مینی دارای ویژگی‌های هوشمندی از جمله ویندوز هلو و باتری ۲۶ وات ساعت به همراه حداکثر ۲۴۶ گیگابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4 است که امکان نصب نرم‌افزارهایی مانند استیم در اندازه متوسط ​​را فراهم می‌کند. این رایانه همچنین دارای نور پس‌زمینه صفحه کلید است و با روشن شدن روشنایی، LCD کاور روشن می‌شود.

لنوو هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت لوی مینی یا اینکه لوی مینی دارای طرح‌هایی به‌جز رنگ سفید کریستال خواهد بود را اعلام نکرده است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.