تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 13:57
کد خبر : 14560

ردمی بوک پرو ۱۵ احتمالاً ماه فوریه میلادی معرفی می‌شود

ردمی بوک پرو ۱۵ احتمالاً ماه فوریه میلادی معرفی می‌شود

ردمی بوک پرو ۱۵ احتم..

ردمی بوک پرو ۱۵ احتمالاً ماه فوریه میلادی معرفی می‌شود

شرکت شیائومی هفته گذشته تأیید کرد که به زودی لپ تاپ ردمی بوک پرو جدیدی با نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل Core عرضه می‌شود. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که ردمی بوک پرو جدید در ماه فوریه امسال رونمایی خواهد شد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که لپ تاپ بعدی تحت برند ردمی با عنوان ردمی بوک پرو ۱۵ / RedmiBook Pro 15 شناخته خواهد شد.

متاسفانه پیکربندی لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ هنوز مشخص نیست. با این حال، هفته گذشته نسخه نسل یازدهمی اینتل Core i5 و Core i7 این نوت بوک در گیک‌بنچ رؤیت شدند. این اطلاعات نشان می‌دهد که نسخه‌های Core i5-11300H و Core i7-11370H این دستگاه، هر دو به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده‌اند و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برند.

در عین حال، مدل‌های ردمی بوک ۱۵S با پردازنده‌های AMD رایزن نیز در این پلتفرم بنچمارک مشاهده شده‌اند. نسخه با پردازنده Ryzen 5 5600H با حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی مشاهده شده است؛ در حالی که مدل Ryzen 7 5800H از ۱۶ گیگابایت رم برخوردار است.

خبر معرفی ردمی بوک پرو جدید در ماه فوریه

انتظار می‌رود شرکت ردمی در ماه فوریه سال جاری میلادی از سری ردمی K40 رونمایی کند. از این رو، احتمال می‌رود این شرکت از این رویداد برای معرفی نوت بوک‌های ردمی بوک پرو ۱۵ نیز استفاده کند. گوشی ردمی K40 پرو با قیمت احتمالی ۴۶۲ دلار احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر تخت با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و یک باتری بزرگ با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت روانه بازار شود. البته حدس و گمان‌هایی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد ماه آینده، دو مدل از سری ردمی K40 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شوند.

ماه آینده می‌تواند ماه شلوغی برای شرکت شیائومی باشد چراکه شایعه شده است این شرکت قصد دارد شیائومی می ۱۱ پرو را نیز عرضه کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، این مدل نسبت به شیائومی می ۱۱ از دوربین‌های بهتری برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر، برخی منابع مدعی شده‌اند که Xiaomi Mi 11 Pro نخستین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر شیائومی خواهد بود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.