تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 13:30
کد خبر : 28331

رندرهایی از آیفون ۱۲S پرو منتشر شد

رندرهایی از آیفون ۱۲S پرو منتشر شد

رندرهایی از آیفون ۱۲..

رندرهایی از آیفون ۱۲S پرو منتشر شد

دو وب‌سایت LetsGoDigital و Concept Creator با همکاری یکدیگر رندرهای سه‌بعدی جالبی را با محوریت طراحی آیفون بعدی که ممکن است آیفون ۱۲S پرو یا آیفون ۱۳ باشد منتشر کرده‌اند و انتظار می‌رود آیفون ۱۲S طراحی مشابه سری ۱۲ فعلی داشته باشد.

در این طرح ناچ کوچک‌تری را در بالای نمایشگر مشاهده می‌کنیم و برای اولین بار، انتظار می‌رود که اپل اولین حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش خود را در مدل‌های ۲۰۲۱ قرار دهد و این که چه شرکتی این سنسورها را تأمین خواهد کرد سوال قابل توجهی است. ممکن است این شرکت، کوالکام باشد که در حال حاضر مودم‌های ۵G اپل را تامین می‌کند. اما در هر صورت فیس آیدی (Face ID) همچنان پابرجاست.

آیفون 12S Pro
آیفون 12S Pro

آیفون 12S Pro
آیفون 12S Pro

همچنین تصاویر آیفون ۱۲S پرو یک حرکت شجاعانه از اپل، یعنی حذف پورت لایتنینگ را نشان می‌دهند. در عوض می‌توان با استفاده از سیستم مگ‌سیف (MagSafe) گوشی را شارژ کرد و با پشتیبانی از وای‌فای ۶E، انتقال داده‌های بی‌سیم سریع‌تر از گذشته است. تفاوت بین شارژ سیمی و بی‌سیم اپل در حال حاضر بسیار ناچیز است. شارژ لایتنینگ ۲۰ وات نیرو ارائه می‌دهد در حالی که مگ‌سیف ۱۵ وات است اما ممکن است در نسل آینده آیفون این عدد افزایش پیدا کند. با وجود بدنه کمی ضخیم‌تر، انتظار می‌رود آیفون‌های جدید تقریباً از ظرفیت باتری یکسانی برخوردار باشند.

یکی از تحلیلگران حوزه گوشی‌های هوشمند اظهار کرده است که ۱۲S پرو و ۱۲S پرو مکس دارای دوربین بهبودیافته با زاویه‌دید گسترده، دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار هستند. نسخه کوچک‌تر سری بعدی آیفون ممکن است به جای سیستم معمول OIS از تثبیت‌کننده تصویر متغیر استفاده کند و تغییر بیشتری انتظار نمی‌رود.

توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات گمانه‌زنی بر اساس شایعات و پیش‌بینی تحلیلگران است و انتظار می‌رود آیفون‌های جدید در ماه سپتامبر معرفی شوند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.