تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 6:10
کد خبر : 41197

رویداد IFA 2021 لفو شد

رویداد IFA 2021 لفو شد

رویداد IFA 2021 لفو شد رویداد IFA که هر ساله در شهر برلین برگزار می‌شد، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا امسال برگزار نمی‌شود. در یک نشست مطبوعاتی، شرکت‌های Messe Berlin ،gfu Consumer و Gmbh بیان کردند که..

رویداد IFA 2021 لفو شد

رویداد IFA که هر ساله در شهر برلین برگزار می‌شد، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا امسال برگزار نمی‌شود. در یک نشست مطبوعاتی، شرکت‌های Messe Berlin ،gfu Consumer و Gmbh بیان کردند که به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آسیای جنوب شرقی و مشخص نبودن واکسیناسیون، رویداد IFA امسال لغو خواهد شد.

این عدم اطمینان باعث ایجاد تردید در بین شرکت‌ها، بازدیدکنندگان و رسانه‌ها برای ورود به این نمایشگاه تجاری شد. یکی دیگر از دلایلی که باعث لغو شدن این مراسم شد، این است که محوطه برگزاری نمایش به محلی برای انجام واکسیناسیون تبدیل شده است و احتمالاً تا ماه سپتامبر همین گونه خواهد بود. به گفته مارتین اکینگ، مدیرعامل Messe Berlin، انتظارات برای پایان دادن همه‌گیری کرونا بیشتر است تا برگزاری این رویداد.

مطالب مرتبط:

  • تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد مشخص شد

حالا سازمان برگزارکننده IFA خود را برای برگزاری این رویداد در سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند که بین دوم الی ششم سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

منبع: GSM Arena

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.