تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 مارس 2022 - 4:52
کد خبر : 502841

ریلمی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی UltraDart رونمایی کرد

ریلمی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی UltraDart رونمایی کرد

ریلمی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی UltraDart رونمایی کرد ریلمی در نمایشگاه MWC از نسل جدید فناوری شارژ خود به نام UltraDart با سرعت شارژ ۱۰۰ الی ۲۰۰ وات رونمایی کرد. قرار است اولین گوشی هوشمندی که از این ف..

ریلمی از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی UltraDart رونمایی کرد

ریلمی در نمایشگاه MWC از نسل جدید فناوری شارژ خود به نام UltraDart با سرعت شارژ ۱۰۰ الی ۲۰۰ وات رونمایی کرد. قرار است اولین گوشی هوشمندی که از این فناوری پشتیبانی می‌کند ریلمی GT Neo3 باشد که با سرعت ۱۵۰ وات شارژ خواهد شد.

نسل قبلی شارژرهای Dart ریلمی سرعتی بین ۱۸ الی ۶۵ وات داشتند که در بهترین حالت می‌توانستند باتری یک گوشی معمولی را در عرض ۳۵ دقیقه شارژ کنند. حالا شارژر UltraDart می‌تواند در عرض ۵ دقیقه نصف باتری را شارژ کند که واقعا سرعتی بی‌نظیری است.

ریلمی

این شارژ ریلمی همچنین دارای یک الگوریتم مدیریت درجه حرارت است که نمی‌گذارد دمای باتری در حین شارژ شدن فراتر از ۴۳ درجه سانتیگراد برود. بنابراین شما با خیال راحت خواهید توانست بازی‌های سنگین را روی گوشی خود اجرا کنید یا ویدیوهای طولانی را بدون نگرانی از داغ شدن گوشی تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

  • ریلمی از گوشی‌های GT نیو 2T و Q3s رونمایی کرد
  • رشد 831 درصدی ریلمی در بازار گوشی های 5G

ریلمی گفته است که شارژر UltraDart به‌لطف فناوری Ultra Battery Protection می‌تواند ۸۰ درصد از ظرفیت باتری را تا ۱۰۰ چرخه شارژ حفظ کند.

ریلمی

گوشی ریلمی GT Neo3 قرار است به‌زودی معرفی بشود و هم‌اکنون وارد تولید انبوه شده است. همانطور که گفته شد این گوشی اولین همدستی خواهد بود که از شارژر UltraDart ریلمی پشتیبانی خواهد کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که ریلمی در آینده چه فناوری‌های دیگری در این زمینه معرفی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.