تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 10575

زمان آغاز تخفیف‌های جدید فروشگاه استیم مشخص شد؛ بهمن‌ماه منتظر باشید

زمان آغاز تخفیف‌های جدید فروشگاه استیم مشخص شد؛ بهمن‌ماه منتظر باشید

در حالی که فروش ویژه زمستانه فروشگاه استیم تنها مدتی قبل به پایان رسید، باید منتظر شروع رویدادی تازه باشیم! این فروشگاه محبوب همیشه به خاطر تخفیف‌های ویژه خود شناخته می‌شود و اکنون همزمان با فرا رسیدن..

در حالی که فروش ویژه زمستانه فروشگاه استیم تنها مدتی قبل به پایان رسید، باید منتظر شروع رویدادی تازه باشیم! این فروشگاه محبوب همیشه به خاطر تخفیف‌های ویژه خود شناخته می‌شود و اکنون همزمان با فرا رسیدن سال نو چینی، می‌توان به سخاوت آن چشم دوخت. به تازگی ایمیل جدیدی به شرکای رسمی استیم فرستاده شده است که زمان شروع و پایان تخفیف‌های سال نو میلادی کشور چین در سال 2021 میلادی با عنوان تجاری Lunar را مشخص می‌کند.

اگرچه این رویداد در انحصار منطقه آسیا قرار ندارد اما موردی مهم و قابل توجه برای آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین باید ذکر کرد که این تخفیف‌ها در حد و اندازه فروش زمستانه و سال نو میلادی غرب نیست اما بی‌شک می‌توان عناوین بسیاری را مشاهده کرد که کاهش قیمت زیادی را تجربه می‌کنند.

در حالی که به تدریج در حال مشاهده طرح‌های هنری مربوط به این رویداد هستیم، می‌توان اشاره که این موارد به عنوان افتتاحیه سال بعدی چینی شناخته می‌شوند که سال گاو به شمار می‌آید. بنابراین عجیب نخواهد بود که مضمون این موجود را در صفحات مختلف فروشگاه یاد شده مشاهده کنیم.

فروش Lunar فروشگاه مذکور برای سال 2021 از تاریخ 11 فوریه یا به عبارتی 23 بهمن‌ماه سال 1399 شروع خواهد شد و تا زمان رسمی آغاز سال نو چینی یعنی 15 فوریه مصادف با 27 بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

پیش‌تر فروشگاه اپیک گیمز نیز در تعطیلات سال نو میلادی افزون بر تخفیف‌های مرسوم، به کاربران خود 15 عدد بازی رایگان هدیه داد که طی هر 24 ساعت قابل دستیابی بودند. این بازی‌ها هم‌اکنون به طور رایگان در دسترس قرار ندارند ولی شما می‌توانید با دنبال کردن فروشگاه مذکور، طی بازه‌های زمانی خاصی به آثار کاملاً رایگانی دست یابید. بازی‌های رایگان از جمله سیاست‌های اضافه بر سازمان فروشگاه اپیک گیمز برای مقابله با پلتفرم ولو در نظر گرفته می‌شود.

منبع: Gaming Bolt

نوشته زمان آغاز تخفیف‌های جدید فروشگاه استیم مشخص شد؛ بهمن‌ماه منتظر باشید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.