تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 12:23
کد خبر : 504507

تولید کننده تیرچه صنعتی ,خرپا صنعتی فولاد پردیس بناب

تولید کننده تیرچه صنعتی ,خرپا صنعتی فولاد پردیس بناب

شرکت تولید کننده تیرچه صنعتی فولاد پردیس بناب اولین تولید کننده خرپا صنعتی و تیرچه بتنی,انواع بلوک ساختمانی, سیم مفتول کششی دستگاه تیرچه, انواع میلگرد, ورق رنگی روغنی گالوانیزه و مسالح ساختمانی و…  در آذربایجان شرقی شهرستان بناب با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی در طول عملیات تولید انجام

شرکت تولید کننده تیرچه صنعتی فولاد پردیس بناب اولین تولید کننده خرپا صنعتی و تیرچه بتنی,انواع بلوک ساختمانی, سیم مفتول کششی دستگاه تیرچه, انواع میلگرد, ورق رنگی روغنی گالوانیزه و مسالح ساختمانی و…  در آذربایجان شرقی شهرستان بناب با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی در طول عملیات تولید انجام میپذیرد تا همواره از خطاهای انسانی جهت ایمنی بالاتر محصولات جلوگیری بعمل آید. قیمت خرپا در تیرچه صنعتی فولاد پردیس بناب نسبت به قیمت بازار مقرون بصرفه تر بوده تا سبب تقاضای بالا و تولید و عرضه بیشتر و محصولات شود. خرپا تولید شده با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک نسبت به خرپای سنتی که توسط نیروی انسانی ساخته میشوند از نظر کیفیت ، کارایی و ایمن بودن ارجعیت داشته و در میان انواع تیرچه ها در بین مهندسین و سازندگان محبوبیت بیشتری جهت استفاده در انواع سازه ها را دارد.

خرپا یک سازه مثلثی شکل است که توانایی تحمل بارهای بسیار سنگین در سازه های بزرگ همانند سقف ساختمان ها ، پل ها و سازه ها را دارد. خرپای تیرچه ساده ترین عضو باربر بوده که در کل به عنوان یک عضو خمشی عمل می نماید. در حقیقت خرپا سقف از مجموعه ای از اجزا تشکیل شده که ترکیب آنها یک شبکه مثلثی را بوجود می آورد. بطور کلی خرپا به سه دسته تقسیم بندی می شوند: خرپا ساده ، خرپا مرکب ، خرپا پیچیده یا مبهم و همچنین از لحاظ کارایی نیز به سه زیر شاخه ی دو بعدی ، سه بعدی و چند گانه تقسیم می شود که از لحاظ خمشی و کمانشی نیز در جهات گوناگون با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه جهت معرفی و آشنایی با انواع خرپا با ما همراه باشید.

تولید کننده تیرچه صنعتی ,خرپا صنعتی فولاد پردیس بناب

معرفی انواع خرپای تیرچه

اسکلت تیرچه صنعتی و تیرچه بتنی که از ترکیب میلگرد هایی با عملکرد های مختلف سازه ای ساخته شده را خرپای تیرچه می نامند که تیرچه پیش ساخته از یک خرپای فولادی و یک خرپای میلگردی تشکیل می شوند. بطور کلی خرپا به دو دسته خرپای صنعتی و خرپای سنتی تقسیم بندی شده که خرپای فلزی از نوع صنعتی می باشند. تیرچه صنعتی فولاد پردیس بناب با بهره گیری از بهترین میلگردها و مواد اولیه در ساخت و تولید انواع خرپا جهت ساخت و ساز پروژه های ساختمانی ، اداری ، مسکونی ، تجاری و کارگاهی همواره نکات ایمنی سازه ها را هنگام تولید و ارائه محصولات خود به مشتریان در نظر گرفته است تا رضایتمندی مشتریان خود را در تولید جلب کرده و فراهم سازد. در ادامه مقاله به چگونگی ساخت خرپا توسط تیرچه صنعتی فولاد پردیس بناب خواهیم پرداخت.

ساخت خرپا با دستگاه تمام اتوماتیک

تولید خرپا در تیرچه صنعتی سایبان صنعت فولاد پردیس بناب به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی در طول عملیات تولید انجام میپذیرد تا همواره از خطاهای انسانی جهت ایمنی بالاتر محصولات جلوگیری بعمل آید. قیمت خرپا در تیرچه صنعتی سایبان صنعت فولاد پردیس بناب نسبت به قیمت بازار مقرون بصرفه تر بوده تا سبب تقاضای بالا و تولید و عرضه بیشتر و محصولات شود. خرپا تولید شده با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک نسبت به خرپای سنتی که توسط نیروی انسانی ساخته میشوند از نظر کیفیت ، کارایی و ایمن بودن ارجعیت داشته و در میان انواع تیرچه ها در بین مهندسین و سازندگان محبوبیت بیشتری جهت استفاده در انواع سازه ها را دارد. بعنوان نکته پایانی لازم است بدانید که تیرچه صنعتی سایبان صنعت فولاد پردیس بناب تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی مشتریان از تولیدات خود می نماید.

تولید کننده تیرچه صنعتی ,خرپا صنعتی فولاد پردیس بناب

مشخصات خرپای میلگردی:

۱- خرپا با ارتفاع حداقل ۱۰ سانتی متر و حداکثر ۳۵ سانتی متر(برای دهانه بالای ۸ متر)

۲- طول خرپای میلگردی از ۱ متر تا ۱۲ متر

۳- قطر میلگردهای بالا و پایین از ۸ تا ۱۶ میلیمتر (A3)

۴- قطر میلگردهای زیگزاک از ۴ تا ۶ میلیمتر(کشش سرد) به صورت آج دار یا ساده

۵- حداقل تنش تسلیم میلگردها ۴۲۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع

 

مزایای خرپای میلگردی:

۱- رعایت یکنواختی فواصل گام زیگزاگ ها، دقت در ارتفاع، یکسان بودن میلگردهای عرضی و زاویه زیگزاگ ها در طول تیرچه (تولیدکاملا مکانیزه)

۲- پیوسته بودن میلگردهای فوقانی و تحتانی (استفاده از میلگرد کلاف)

۳- اتصال اجزا با استفاده از جوش نقطه ای به صورت تمام اتوماتیک و حذف اثرات منفی جوش دستی

۴- کاهش قیمت تمام شده

۵- کاهش زمان تولید و تحویل

بعنوان نکته پایانی لازم است بدانید که تیرچه صنعتی فولاد پردیس بناب تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی مشتریان از تولیدات از لحاظ قیمت و کیفیت خود می نماید برای سفارش، مشاوره و استعلام قیمت با شماره تماس های 09190938119 – 09143144701 – 04137781155 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.