تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 22170

سازنده DOOM Eternal احتمالاً مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی است

سازنده DOOM Eternal احتمالاً مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی است

استودیو id Software طی سالیان گذشته به دلیل توسعه سری بازی‌های DOOM بسیار مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفته است و نمی‌توان به سادگی از تاثیر عمیق این مجموعه بر فرهنگ بازی‌بازان عبور کرد. با این حال..

استودیو id Software طی سالیان گذشته به دلیل توسعه سری بازی‌های DOOM بسیار مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفته است و نمی‌توان به سادگی از تاثیر عمیق این مجموعه بر فرهنگ بازی‌بازان عبور کرد. با این حال به نظر می‌رسد که آن‌ها برنامه‌هایی فراتر از این شوتر اول شخص سرعتی دارند و باید منتظر ماجراجویی در دنیای واقعیت مجازی نیز بود.

ظاهراً استودیو مذکور در حال حاضر روی یک اثر واقعیت مجازی انحصاری مشغول کار است که در تاریخی نامعلوم معرفی و عرضه خواهد شد. وب‌سایت DSO Gaming مدتی پیش گزارش کرد که یکی از وب‌سایت‌های رده‌بندی کشور استرالیا اخیراً نسخه‌ای واقعیت مجازی از یک اثر ساخت استودیو id Software را لحاظ کرده است. اثر مذکور در حال حاضر با نام «پروژه 2021A» شناخته می‌شود و ظاهراً از ویژگی‌های آنلاین و چند نفره هم بهره خواهد برد. همچنین اشاره شده است که بازی یاد شده خشونت بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت و این اشاره به این موضوع با توجه به عناوین پیشین استودیو، اصلاً‌ غافل‌گیر کننده نیست.

احتمال می‌رود که استودیو مورد بحث روی نسخه واقعیت مجازی بازی DOOM Eternal مشغول فعالیت شده باشد. شاید هم یک نسخه کاملاً مجزا از مجموعه DOOM با المان‌های واقعیت مجازی در نظر گرفته شده باشد که به زودی شاهد معرفی‌اش باشیم. با این حال تمام پیش‌بینی‌ها هم می‌توانند غلط از دربیایند و با یک مجموعه کاملاً جدید و تازه‌نفس مواجه شویم که تنها برای ساخت آثار واقعیت مجازی در نظر گرفته شوند.

به هر حال ما امیدواریم که اطلاعات رسمی یا حتی غیررسمی بیشتری در این‌باره دریافت کنیم. بازی DOOM Eternal هم‌اکنون روی تمام کنسول‌های خانگی نسل هشتم، نهم، رایانه‌های شخصی و البته نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته سازنده DOOM Eternal احتمالاً مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.