تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 12:00
کد خبر : 34255

سازندگان بازی The Sinking City: بازی را از استیم خریداری نکنید

سازندگان بازی The Sinking City: بازی را از استیم خریداری نکنید

بازی The Sinking City، عنوانی در سبک معمایی و ترسناک است که تابستان سال گذشته عرضه شد. داستان بازی ازاین‌قرار است که شهر Oakmont طی یک سری اتفاقات عجیب و مرموز توسط سیل عظیمی از بخش‌های دیگر آمریکا جد..

بازی The Sinking City، عنوانی در سبک معمایی و ترسناک است که تابستان سال گذشته عرضه شد. داستان بازی ازاین‌قرار است که شهر Oakmont طی یک سری اتفاقات عجیب و مرموز توسط سیل عظیمی از بخش‌های دیگر آمریکا جداشده است، به همین جهت شما در نقش یک کارآگاه خصوصی به نام Charles Reed قرار می‌گیرید که باید از راز نهفته در دل این شهر سر دربیاورید. Sinking City در کل از داستان جذب و گیم پلی درگیر کننده‌ای برخوردار است و می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. این بازی سال گذشته از فروشگاه Steam حذف شد ولی حالا دوباره در دسترس قرارگرفته است، بااین‌حال شرکت سازنده‌ی آن یعنی Frogwares از بازیکنان خواسته که بازی را از این فروشگاه خریداری نکنند چراکه این نسخه توسط آن‌ها ساخته نشده است.

تریلر جدید The Sinking City با نشان دادن شهر طوفانی و هیولاهای غول آسا منتشر شد

دلیل حذف بازی The Sinking City از فروشگاه استیم این بود که شرکت Frogwares با استودیوی عرضه‌کننده‌ی بازی یعنی Nacon به مشکل قضایی برخورده بود و ادعا می‌کرد که این استودیو در ارائه‌ی کمک‌های مالی مربوط به این بازی کوتاهی نموده است، از آن‌طرف استودیوی Nacon این‌ها را ادعاهای بی‌اساسی تلقی می‌کرد که سعی بر خراب کردن وجهه‌ی عمومی این شرکت دارند. در هر حال این دو شرکت ارتباط کاری خود را با یکدیگر قطع کردند و بازی The Sinking City هم از بیشتر فروشگاه‌ها حذف گردید. این بازی به‌تازگی دوباره در فروشگاه استیم موجود شده و استودیوی Frogwares هم در حساب توییتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است:

Frogwares این نسخه از بازی The Sinking City را که در فروشگاه استیم وجود دارد، توسعه نداده است. ما خرید این نسخه را پیشنهاد نمی‌کنیم. به‌زودی اخبار بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

هنوز مشخص نیست که بازی The Sinking City دقیقاً توسط چه استودیویی در شبکه‌ی استیم قرار داده‌شده ولی فرض بر این است که استودیوی Nacon این نسخه را توسعه داده است. شرکت Frogwares در حال حاضر روی پروژه‌ی جدیدی با عنوان Sherlock Holmes: Chapter One هم کار می‌کند که طبق تریلرهای منتشرشده فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

منبع: PCGamer

نوشته سازندگان بازی The Sinking City: بازی را از استیم خریداری نکنید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.