تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 16:30
کد خبر : 41419

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای پلی استیشن 4 سبک اکشن و شوتر اول‌شخص تاریخچه جذاب و طولانی‌ای دارد و یکی از سبک‌های اصلی در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هیچ سبکی به‌خوبی شوتر..

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای پلی استیشن 4

سبک اکشن و شوتر اول‌شخص تاریخچه جذاب و طولانی‌ای دارد و یکی از سبک‌های اصلی در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هیچ سبکی به‌خوبی شوتر اول‌شخص نمی‌تواند گیم پلی مهیج و جذاب پدید آورد. عنوان Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 از استودیو CI Games این سبک را با نوآوری جدیدی ارائه داده که در آن به‌جای مبارزات اکشن و سریع، دقت، تمرکز و نقشه ریختن مهم است چراکه شما را در نقش یک تک‌تیرانداز ماهر و حرفه‌ای قرار می‌دهد.

شما در نقش شخصی به نام Raven بازی می‌کنید که یک تک‌تیرانداز کارکشته و حرفه‌ای است. به او یک سری مأموریت‌های خطیر در خاورمیانه داده‌شده که باید به مواضع دشمن نفوذ کند و هدف‌هایش را از فاصله بسیار دور (گاهی بیش از ۱۰۰۰ متر) از بین ببرد. با انجام این مأموریت، بسیاری از گروه‌های تروریستی منطقه نابود شده و امنیتی نسبی به آن برمی‌گردد.

گیم پلی بازی سبکی متفاوت از شوتر اول‌شخص را برای شما آماده کرده است. اینجا نباید مانند Call of Duty به وسط میدان نبرد بدوید و هر چیزی که حرکت می‌کند را با شلیک‌های متعدد خود نابود کنید. در Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 دقت و تمرکز و صبر حرف اول را میزند. شما باید بدون شناسایی شدن از نقطه‌ای بسیار دور به ترتیب هدف‌های خودتان را نابود کنید. در تمام مأموریت‌ها شما تنها هستید و درصورتی‌که شناسایی شوید، هیچ شانسی در برابر ارتش بی‌شمار دشمن نخواهید داشت.

سلاح‌های بازی و مکانیسم شلیک کردن با آن‌ها بسیار به واقعیت نزدیک بوده و با دقت بالایی توسط سازندگان طراحی‌شده‌اند. بازی طیف گسترده‌ای از سلاح‌های تک‌تیرانداز را در اختیار شما قرار می‌دهد که ویژگی هرکدام متفاوت است و مزایا و معایب خودشان را دارند. همچنین تجهیزات نظامی پیشرفته دیگری مانند دوربین‌های دید در شب، سلاح‌های سرد برای مواقعی که باید به دشمنان نزدیک شوید و … هم برای انجام مأموریت‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بازی 5 نقشه مختلف در منطقه خاورمیانه دارد که در آن‌ها 21 مأموریت متفاوت بر عهده شما قرار می‌گیرد. هر مأموریت را می‌توانید طبق سلیقه خود به پایان برسانید و دست شما در پیشروی در بازی کاملاً باز است. این آزادی عمل را قبلاً در سری بازی‌های Hitman مشاهده کرده‌اید. این موضوع ارزش دوباره انجام دادن هر مأموریت را در این بازی به‌شدت بالا می‌برد.

Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 با گرافیکی زیبا، مراحل متنوع و گیم پلی‌ای متفاوت، تجربه‌ای مناسب برای هر فرد خواهد بود تا تمرکز و صبر خود را به چالش بکشاند و سبکی متفاوت از یک بازی شوتر را در قدم‌های یک تک‌تیرانداز به خورد خود بدهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint و Sniper Ghost Warrior 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Sniper Ghost Warrior Contracts 2

نوشته دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 برای PS4 + آپدیت ها اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.