تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 10:55
کد خبر : 23176

سامسونگ انتظار فروش ۲۶ میلیون دستگاهی از سری گلکسی S21 دارد

سامسونگ انتظار فروش ۲۶ میلیون دستگاهی از سری گلکسی S21 دارد

سامسونگ انتظار فروش ..

سامسونگ انتظار فروش ۲۶ میلیون دستگاهی از سری گلکسی S21 دارد

سامسونگ گلکسی S20 5G، پرچمدار سال گذشته این شرکت از نظر فروش عملکرد خوبی در بازار نداشت. گفته می‌شود یکی از دلایل عدم فروش مناسب این گوشی این است که غول کره جنوبی چند هفته زودتر جانشین این دستگاه، یعنی سامسونگ گلکسی S21 5G را روانه بازار کرده است.

با این حال، به نظر می‌رسد این شرکت همچنان امید خود را حفظ کرده و انتظارات خود از فروش گلکسی S21 5G را به صورت محافظه‌کارانه تخمین زده است. بر اساس این گزارش، سامسونگ انتظار دارد همانند گلکسی S20 5G، امسال حدود ۲۶ میلیون دستگاه از سری گلکسی S21 روانه بازار سازد.

بر اساس این آمار و ارقام پیش‌بینی شده برای جدیدترین محصولات پرچمدار این شرکت، ظاهراً سری S21 از نظر محبوبیت در پایین‌ترین رده نسبت به دیگر لاین‌آپ‌های سری گلکسی S سامسونگ قرار می‌گیرد. این شرکت پیش‌بینی کرده است که امسال حدود ۱۰ میلیون دستگاه از گلکسی S21 فروش برود و هر کدام از گوشی‌های گلکسی S21 پلاس و S21 الترا نیز ۸ میلیون دستگاه فروش داشته باشند.

ظاهراً این شرکت انتظارات خود از فروش جدیدترین محصولات پرچمدارش را بر اساس عملکرد نسل قبلی این سری محبوب بنا نهاده است. سامسونگ برای سری گلکسی S20 انتظار فروش ۳۵ میلیون دستگاهی داشت اما فروش کلی این سری تا این لحظه به ۲۶ میلیون دستگاه رسیده است.

با این حال، چند از تحلیلگران نامدار حوزه گوشی‌های هوشمند پیش‌بینی کرده‌اند که فروش سری گلکسی S21 می‌تواند از مرز ۳۰ میلیون دستگاه نیز فراتر رود؛ از این رو، شاید شرکت سامسونگ مجبور شود تعداد دستگاه‌های در نظر گرفته برای عرضه به بازار در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی را نسبت به آمار تخمین‌زده خود، افزایش دهد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.